3ds Max : ic mekan animasyonu

ic mekan animasyonu
burocknrollburak beyturAvatar

Herhangi bir ic mekan animasyonunda, kamerayi dolastirirken olusan bulanikligi onlemek icin ne yapilabilir? Frameleri artirinca biraz sorunu cozdum gibi ama bu seferde render suresi cok uzuyor ve animasyon yavasliyor. AE`de keskinligi biraz artirdim, ve bunun disinda hangi ayarlarla videoyu dahada kaliteli hale getirebilirim.
Render cozunurlugu 1280x720 (Vray) ortalama frame render suresi 2.5dk bazen 5-6 dk`yi bulabiliyor. Onerileriniz icin simdiden tesekkurler
videoyu burdan izleyebilirsiniz http://youtu.be/SUZWyGPfKyk


Montreal - Canada www.cgframe.com
2012-05-04 20:08:34
  • Offline
  • Erkek
sorunun cevabını bılmıyorum fakat
tuberdbkTuğber DABAKAvatar

sorunun cevabını bılmıyorum fakat gerçekten çok güzel olmuş, ben bu kadar anımasyon yapabılsem bana yeterde artar :)


2012-05-04 21:06:58
  • Offline
  • Erkek
3 dakika 5 dakika
SchematicViewhasan yenierAvatar

3 dakika 5 dakika render süresi mi ? emin misin? 13 15 olmasın o. kaliteye bakılınca inanası gelmiorda insanın. nasıl bir pc ye sahip oldugunu yazabilirmisn


çiziyorum o halde varım
2012-05-06 02:22:36
  • Offline
  • Erkek
sistem i7 2600k islemci
burocknrollburak beyturAvatar

sistem
i7 2600k islemci 3.4ghz
16gb ram
gtx 560 1gb ddr5

Mekandaki obejelerin cogunlugu proxy,bump displacement yok, render sahnelerini 2 bolum halinde hazirladim, ikisindede Light chache ve irradiance map`leri hesaplatip biraz zamandan kazandim. Toplam poligon sayisi 220.000


Montreal - Canada www.cgframe.com
2012-05-06 06:46:05
  • Offline
  • Erkek
makine sağlammış . ii
SchematicViewhasan yenierAvatar

makine sağlammış . ii olmus calısma


çiziyorum o halde varım
2012-05-07 23:02:35
  • Offline
  • Erkek
Burak Bey çalışmanız çok
ertugrul_ardicErtugrul ARDIÇ

Burak Bey çalışmanız çok güzel ellerinize sağlık...

light cache ve irradiance map hesaplatmak derken birkere yapıp diğer framelerde direkt rendera (yani taramaya) geçmesi midir?öyleyse yolu nedir :)))


2012-05-07 23:37:28
  • Offline
  • Erkek
Render alinacak sahne icin
burocknrollburak beyturAvatar

Render alinacak sahne icin light cache ve irradiance map hesaplamalarini yapip dosya olarak kaydediyoruz.Render alirken her frame`de bu hesaplamalari yapmak zorunda kalmiyoruz.Boylelikle render suresini azaltiyoruz.Ikinci buyuk avantaji ise her frame`de ayri hesaplamalardan kaynaklanan isik ve golge oynamalarini, bozulmalarini onlemis oluyoruz.Asagidaki linkten detayli anlatimini inceleyebilirsiniz, bi sorun yasarsaniz yardimci olurum.

http://vray.us/vray_tutorials/vray_tutorial_irradiance_map2.shtml


Montreal - Canada www.cgframe.com
2012-05-08 07:48:18
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!