3ds Max : köşelerde parlayan ışıklar

köşelerde parlayan ışıklar
akercikpossibleAvatar

köşelerde parlayan ışıklar

mental ray kullanıyorum, yanyana iki oda var, birinin penceresinden daylight gireriyor, render ışık etkisiyle temiz çıkıyor, bir kapı boşluğu ile bu odaya bağlanan penceresiz yan odanın aşağıdaki renderinde ise köşelerde parlama var, yardımcı omni ile vs. bu parlamayı kaybedebilirim, fakat bunun yapmak istemiyorum, çünkü gerçek hayatta ışık az da olsa bu parlama olmuyor, hangi ayarı yaparsam ışık eklemeye gerek olmadan bu parlamalar yok olur?? teşekkürler..

"İyilik yapma işini yap, beni soracak olursan hem iş hem iyilik yapıyorum:))"
2012-02-03 13:57:40 Edit:2012-02-03 13:59:03
  • Offline
  • Erkek
penceresi olan odanın renderi
akercikpossibleAvatar

penceresi olan odanın renderi

oldukça ışık var, gerçi render tamamlanmadan köşelerde yine parlamalar oluyor, render bitince parlama etkisi kayboluyor

"İyilik yapma işini yap, beni soracak olursan hem iş hem iyilik yapıyorum:))"
2012-02-03 14:02:47
  • Offline
  • Erkek
bir miktar
akercikpossibleAvatar

bir miktar displacement verdiğimden loş odanın duvarları biraz farklı çıkmış, temel sorun parlamalar


"İyilik yapma işini yap, beni soracak olursan hem iş hem iyilik yapıyorum:))"
2012-02-03 14:11:31
  • Offline
  • Erkek
yukarı taşımak zorundayım
akercikpossibleAvatar

bu sorunla sanırım herkes karşılaşmıştır, ipucu veren arkadaşlara ücretsiz sağlık danışmanlığı yaparım:)) o derece yani


"İyilik yapma işini yap, beni soracak olursan hem iş hem iyilik yapıyorum:))"
2012-02-04 10:32:20
  • Offline
  • Erkek
duvarlar ile zemini birleştir
sinanonatSinan OnatAvatar

duvarlar ile zemini birleştir belki olur.


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-02-04 18:08:46
  • Offline
  • Erkek
vray override mtl kullanırsanız
hayatim12345oguz gürerAvatar

vray override mtl kullanırsanız duvarlarınızda muhtemelen kaybolucaktır.


Tasarım cızgıyle başlar Web:http://ogzgrr.wix.com/ogzgrr
2012-02-05 01:35:31
  • Offline
  • Erkek
İndirect illumination radius hatasina
murataksay

İndirect illumination radius hatasina benziyor. Final gather acikmi? Bu problemin vraydeki karsiligi irradiancemap radius buyuklugu. Samplelar Fazla buyuk olunca yan odalardan koselerde isik almaya basliyor.


2012-02-05 13:10:16 Edit:2012-02-05 13:15:22
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!