3ds Max : 3Ds Max ile 3d drawing art?

3Ds Max ile 3d drawing art?

Merhabalar, Şu resimdeki gibi bir çizimi 3ds max kullanarak nasıl çıktı alabiliriz

https://i.ytimg.com/vi/WTe6nBoimQ0/maxresdefault.jpg

Mesela şöyle bir şey çizdim:

https://i.hizliresim.com/1EoyZ1.jpg

Demek istediğim şu, 3D model olan eiffel`i kamera açısıyla 2d olarak plane`e kaliteli bir şekilde nasıl bake edebiliriz?

Şu iki resim de ne istediğim konusunda yardımcı olabilir anlatamadıysam

http://maksiov.com/wp-content/uploads/2013/11/cenipede.jpg

http://maksiov.com/wp-content/uploads/2016/03/135788_900.jpg


2018-08-31 13:05:56 Edit:2018-08-31 13:09:06
  • Offline
  • Erkek
Merhaba, Yazdıklarınızı okuyunca hemen
arkinyildizarkın yıldızAvatar

Merhaba,
Yazdıklarınızı okuyunca hemen aklıma şu plugin geldi.
PSOFT Pencil 4 for 3ds max pluginini bir incelemenizi size tavsiye edebilirim.
İstediğiniz sonuçları alabilirmisiniz bilmiyorum ama denemek isteye bilirsiniz.
Japonların manga çalışmaları için geliştirdikleri bir plugin olduğunu düşünüyorum.

info:
https://www.psoft.co.jp/en/product/pencil/3dsmax/

Galeri:

https://www.psoft.co.jp/en/product/gallery/

örnek video:

https://www.youtube.com/watch?v=dRM8pyWNc68

Bu da youtube kanalı:

https://www.youtube.com/user/PSOFTHOUSE


2018-08-31 15:11:19 Edit:2018-08-31 16:59:47
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim ama istediğim

Teşekkür ederim ama istediğim bu değil maalesef. Benim istediğim el çizimi gibi görünmesi değil. 2d kağıt üzerinde, belirli bir açıda 3d etkisi yaratmak


2018-08-31 15:18:01
  • Offline
  • Erkek
Merhaba, Merak edip

Merhaba,

Merak edip Cinema 4D ile denedim çok basitçe yapılabiliyor. Max`e aktarabilir misiniz bilemiyorum tabii ama Cinema 4D`deki yöntemi anlatayım.
İşin püf noktası Camera Mapping kaplama ama Max`teki karşılığı nedir bilmiyorum.

Cinema 4D anlatımıdır.

- Sahnenin olmasını istediğiniz açıdayken renderını alın. Mümkünse yalnızca objeyi ve objenin zemine düşen gölgesini alın. zemin ve diğer kısımlar transparan olsun renderda.
- Sahneyi aynı açıda bırakın, kapatmayın.
- Aldığınız renderı texture olarak kullanacaksınız.
- Renderı bir materyale atayıp bu materyali az önceki sahnedeki zemine uygulayın. Objeyi silebilirsiniz artık.
- Mapping modu olarak Camera Mapping`i seçip sahnedeki kamerayı Camera Mapping`e bağlayın böylece kaplamayı o kamera açısından mapleyecek.
-Objenizin pozisyonuna göre gerekirse UV offset veya scale değerleriyle kaplamanın zemindeki pozisyonunu düzeltin.
- Sahneye farklı bir kamera ekleyip o farklı kameradan baktığınızda bahsettiğiniz görüntüye kavuştuğunuzu göreceksiniz.


2018-08-31 19:36:43
  • Offline
Çok teşekkür ederim. Sanırım

Çok teşekkür ederim. Sanırım tam olarak istediğim yöntem. Ama C4d ile hiç işim olmadı. Sizin için zahmet olmazsa ufak bir örneği anlaşılır bir şekilde gösterebilir misiniz? Veya bildiğiniz bunu anlatan tutorial varsa da olur. Yanlış anladıysam boş yere c4d indirip kurmuş ve öğrenmeye çalışmış olcam da.


2018-08-31 19:58:24
  • Offline
  • Erkek
https://youtu.be/iAUxy8SdZVI

2018-08-31 20:32:33 Edit:2018-08-31 20:33:15
  • Offline
Aynen tam olarak istediğim

Aynen tam olarak istediğim bu. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Uğraşmışsınız da o kadar. Kusura bakmayın :)


2018-08-31 20:39:58 Edit:2018-08-31 20:40:17
  • Offline
  • Erkek
Estağfurullah, sıkıntı yok, bilgi

Estağfurullah, sıkıntı yok, bilgi paylaştıkça çoğalır =) İşinize yaradığına sevindim.


2018-08-31 20:49:29
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!