3ds Max : 3ds Max Animasyonda karakterlerin koordinatlarının kayması

3ds Max Animasyonda karakterlerin koordinatlarının kayması
bahceli_gulDoğan AYDIN

Merhaba Arkadaşlar;
Aşağıda render`ını paylaştığım videolarda;
- birinci videoda tek bir nesneye hareket verdiğim zaman (AutoKey ve SetKey`in ikisi ile de denedim)sorunsuz bir şekilde animasyon oynatıyor ve render veriyor.
- fakat ikinci videoda da göreceksiniz aynı sahne üzerinde iki nesneye de hareket verdiğim zaman diğer nesnelerin hareketlerinde sapmalar oluyor. Yardımlarınızı bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

birinci render (tek bir nesnede hareket var ve sorunsuz hareket ediyor): https://youtu.be/pE4QpdRGcso


ikinci render (birden fazla nesneye hareket verdiğim zaman sapmalar oluyor): https://youtu.be/Vwyj1B2Srvs


2018-06-20 15:19:33
  • Offline
  • Erkek
RAM Anim
qxmgsiErcan ETHEM

RAM`lerden bahsediyorsun sanırım.

Önce Sadece 1 ram çiz.
Ram`in animasyonunu yap.
Sonra Ram`in Slot arası boşluk kadar kopyasını oluştur.
Kopyaladığın 2`nci Ram`in bütün keylerini seç ve zaman çubuğunda uygun olacak şekilde ileri al. (Mesela 10 kare)
2.nci ram`e yaptığını 3ncü rame de yap.

Böyle yazınca ne kadar anlaşılır bilemyorum :)


Max 2018 / vray 3.6
2018-06-22 11:09:04 Edit:2018-06-22 11:09:47
  • Offline
  • Erkek
Hocam cevap için teşekkür
bahceli_gulDoğan AYDIN

Hocam cevap için teşekkür ederim. Şu anda uygulama olanağım yok fakat en kısa sürede anlattığınızı uygulayıp sonucunu yazacağım.
Tekrar teşekkür ederim


2018-06-23 18:53:09
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!