3ds Max : Solidworks`ten 3Dsmax`e Model Atarken Hangi Dosya Formatı Kullanılmalı?

Solidworks`ten 3Dsmax`e Model Atarken Hangi Dosya Formatı Kullanılmalı?
SerhatCLNSerhat CELENAvatar

Merhabalar,

Solidworks`te çizdiğim bir modeli, parçayı 3DsMAX`e atarken;

.sldprt veya .igs formatlarını kullanıyorum ama aralarında ki farkı çözemedim. IGS formatının dosya boyutu daha büyük oluyor. Acaba kayıp yaşamadan en iyi aktarım için hangi format kullanılmalıdır?


2017-04-04 04:44:17
  • Offline
  • Erkek
Merhaba serhat ben çok
ghostseckinseçkin akkayaAvatar

Merhaba serhat ben çok daha başka bir yöntemle yapıyordum.

Soliddeyken modeli cinema 4`e export edip ordan da .wrl uzantısı ile alıyordum max`e yüzey kaybı, fazla egdeler vs yaşamadan temiz geliyordu model max`e hatta animasyon bile yapabiliyordum


www.mosteffect.com
2017-04-04 13:36:17
  • Offline
  • Erkek
Ben step kaydedip rhino`da
hinrichxErhan BiçkioğluAvatar

Ben step kaydedip rhino'da açıyorum ardından mesh (*.obj,fbx) datasına çevirip Maya/3ds Max'ta açıyorum. Mekanik parçaları export ederken mesh detayını minimize ediyorum.Yüzey kalitesinin önemli olduğu objelerde ise ayarı yükseltiyorum. Eğer fazla segmentler oluşmuşsa bunları Maya'da veya Rhino'da düzenliyorum.

Linkteki video faydalı olacaktır..https://www.youtube.com/watch?v=rwJeYbfFilM


https://www.youtube.com/user/erhanbickioglu
2017-04-04 16:44:52
  • Offline
  • Erkek
3dsmax
alisengunAli ŞengünAvatar

3dsmax direkt solid ile kayıtlı dosyayı açabiliyor. dosya açıldığında solidteki ürün ağacı aynı şekilde 3d ye geliyor ve body obje olarak açılıyor body obje ile yüzey kalitesi artırıp düşürülüyor.


https://www.behance.net/alisengun
2017-04-05 12:11:22
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!