3ds Max : kendini tekrar eden kaplama

kendini tekrar eden kaplama
serebroSerdar Onkol

Merhabalar ben 3ds max 2016ya yeni geçiş yaptım ve anlayamadığım çözümünü arayıp bulamadığım bir sorun çıktı karşıma kaplama kendini tekrar edip duruyor use real world scale seçeniğini seçip kordinatlarını tek tekrar olacak şekilde ayarlayıp ardından UVW mapla düzeltme yaptığım zaman çözülüyor gibi oluyor ama bu sefer aşırı derecede kalitesiz ve gerçek dışı duruyor . 3ds max 2014 kullanıcısıydım böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım umarım yardım edebilirsiniz şimdiden teşekkür ederim
http://i.hizliresim.com/v8G2Gv.jpg
http://i.hizliresim.com/nmd6d0.jpg


2015-12-14 13:50:08 Edit:2015-12-14 13:50:35
  • Offline
  • Erkek
Tilling değerlerini arttırırsan düzelir
AKKURTKadir AkkurtAvatar

Tilling değerlerini arttırırsan düzelir sanırım


2015-12-14 14:27:10
  • Offline
  • Erkek
düzeliyor ama bu sefer
serebroSerdar Onkol

düzeliyor ama bu sefer kalitesi düşüyor yüksek çözünürlüklü kaplamalarda dahil buna. material editörde tek tekrar olarak gözüküyor atadığım zaman kendini tekrar ediyor render aldığım zamanda sonuç aynı


2015-12-14 14:46:06
  • Offline
  • Erkek
O zaman kaplamak istediğin
AKKURTKadir AkkurtAvatar

O zaman kaplamak istediğin obje çok büyük onu küçült


2015-12-14 15:29:35
  • Offline
  • Erkek
bende ilk öyle düşündüm
serebroSerdar Onkol

bende ilk öyle düşündüm ama atadığım her objede bu böyle bilmediğim bir ayarı mı var ki ?


2015-12-14 15:42:56
  • Offline
  • Erkek
world scale seçeneğini kapatıpi
biLoPipEtBilal KAMIŞ

world scale seçeneğini kapatıpi uvw map atarsanız düzelmesi lazım.


Ömür biter, render bitmez..
2015-12-14 15:47:36
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!