3ds Max : Render aldığımda ayarlamış olduğum kamera görüntüsü hatların dışına çıkıyor

Render aldığımda ayarlamış olduğum kamera görüntüsü hatların dışına çıkıyor
kirmizi-beyazBlue DreamAvatar

arkadaşlar mrb

3ds max`te örnek bi sahne hazırladım ve perspektif ekranda kamerayı istediğim gibi ayarladım ama render aldığımda ayarlamış olduğum kamera görüntüsü hatların dışına çıkıyor bunu engelleme gibi bir şansımız varmı ?

yani daha da geniş açıdan ayarlanmış gibi görünüyor halbuki öyle ayarlamadım kamerayı


2011-10-06 19:58:07
  • Offline
  • Erkek
" Shift F "
ulasdenizulaş deniz

" Shift F " tuşlarına basarak " Show Safe frame " özelliğini etkinleştirmen gerek. ekrana gelecek çerçeve içinde kalan alan senin gerçek render edilecek alanını belirtir.


2011-10-06 20:21:26
  • Offline
  • Erkek
dediğiniz işe yaradı saolun
kirmizi-beyazBlue DreamAvatar

dediğiniz işe yaradı saolun :) bu çerçevenin boyutlarıyla oynama gibi bir şansımız varmı ?

shift + f yaptığımda biraz boyutlar kareye kaçıyor rahat sığdıramıyorum dikdörtgen gibi genişletebilirmiyim ?


2011-10-06 20:40:12
  • Offline
  • Erkek
Render sekmesindeki çözünürlük ayarlarıyla
iletisimnetTürker ERTENAvatar

Render sekmesindeki çözünürlük ayarlarıyla oynayın,vermiş olduğunuz değerlere göre kendini oranlar.


Yeni gelen bebeler,biraz saygı yahu...Bana değil,birbirimize...
2011-10-06 21:26:05
  • Offline
  • Erkek
Hazır bir sahne kullanmaya

Hazır bir sahne kullanmaya çalışıyorum. Safe frame in içinde beyaz bir çerçeve daha oluşmuş durumda renderı o çerçeve den alıyor bunu nasıl kapatabiliriz ?


2015-04-02 15:45:34
  • Offline
  • Erkek
kızarma
bayrakmetalHalil İbrahim BAYRAKAvatar

kızarma

merhaba arkadaşlar ben renderimde gördüğünüz gibi böyle bir sorun yaşıyorum kızarıklık benek benek oluyor renk değişiyor nasıl çözebilirim

H.İbrahim BAYRAK
2015-06-03 14:48:38
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!