3ds Max : Render to Texture ile animasyon render`ı almak

Render to Texture ile animasyon render`ı almak
sametbulduksamet bulduk

Selam arkadaşlar,

Vray kullanarak sadece kamera hareketlerinin olduğu bir sahnenin sequance renderlar`ını almaya çalışıyorum ancak sonuçlar sadece siyah oluyor. Render to texture kullanarak kaplamaları hesaplatıp nasıl sequance render alabilirim, bilgisi olan var mıdır acaba?


2015-02-03 20:45:55
  • Offline
  • Erkek
Konu hakkında fikri ya
sametbulduksamet bulduk

Konu hakkında fikri ya da tavsiyesi olan var mı acaba?


2015-02-07 21:40:57
  • Offline
  • Erkek
tam olarak ne yapmak
ghostseckinseçkin akkayaAvatar

tam olarak ne yapmak istediğini daha açık belirtebilirsen yardımcı oluruz


www.mosteffect.com
2015-02-08 14:26:12
  • Offline
  • Erkek
vray değil scanline render
CoDiEEngin EROLAvatar

vray değil scanline render da almaya çalış


https://www.facebook.com/grnt3d | www.grnt3d.com | http://codie1982.deviantart.com/ | http://nmo.cgsociety.org/
2015-02-08 15:48:48
  • Offline
  • Erkek
Şöyle bir örnekle açıklamak
sametbulduksamet bulduk

Şöyle bir örnekle açıklamak daha anlaşılır olacaktır,

Bir ev çizdiğimi var sayalım. Ben bu ev içerisindeki tüm malzemeleri, ışıkları render to texture ile hesaplatıp sahneyi ışıkları kaldırarak daha önce hesaplattığım kaplamaları kullanarak render almak istiyorum.(Daha hızlı render alacağı için). Ancak kaplamaları hesaplatıp nesnelerin üzerine attığımda render`lar siyah görünüyor. Animasyon yapmaya çalışıyorum dolayısıyla kaplamaları sequance olarak hesaplatıyorum ve mat. editöre yine sequance olarak atıyorum. Buna rağmen final render`ları siyah çıkıyor.

Scanline ile denememiştim, Vray render motoru ile bunu yapmak mümkün değil mi? Sahnedeki ışıkları ve malzemeleri vray`e uygun olarak ayarlamıştım. (Örneğin ışık için Vray plane light, kaplama için Vraymtl gibi.)

Cevaplar için teşekkür ederim.


2015-02-08 22:37:35
  • Offline
  • Erkek
Anladığım kadarıyla animasyon renderı
Seke

Anladığım kadarıyla animasyon renderı

Anladığım kadarıyla animasyon renderı alıyorsun ve her karede tekrar tekrar irradiance ve light cache hesaplamasın istiyorsun.Resimdeki kısımda single ile bir kareyi hesaplatıp save dersen bilgileri saklar ve sonraki karelerde aynısını kullanır ancak belirttiğim bölgede load from file demen lazım. İkinci anladığım ise render to texture farklı bir durum.Onda zaten gerek yok.Tekrar hesaplatmaya.Eğer render edilmiş textureleri başka bir ortama alıcam ama kaplamalar siyah çıkıyor göremiyorum diyorsan target slotta vraycomplete map seçmen gerek.

 

 


2015-02-09 08:44:50 Edit:2015-02-09 09:32:15
  • Offline
Render to texture daha
CoDiEEngin EROLAvatar

Render to texture daha çok scanline veya mentalray için uyumlu ben daha çok ID map çıkarmak için veya AO haritaları oluşturmak için kullanırım onu

Senin istediğin olan texture bake oyun motorlarının kullandığı yöntem. bunun için harici programlar kullanabilirsin luminion veya UE4 veya unity gibi.

veya
http://www.texturebaking.com/

plug-in olarak kullanırsan daha verimli sonuc alabilirsin.

https://www.youtube.com/watch?v=gCS2kdjqSvY&ab_channel=3dioplugins

bu video sanırsam istediğin şey


https://www.facebook.com/grnt3d | www.grnt3d.com | http://codie1982.deviantart.com/ | http://nmo.cgsociety.org/
2015-02-09 18:28:21
  • Offline
  • Erkek
Arkadaşlar yardımlarınız için çok
sametbulduksamet bulduk

Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Bu bilgiler ışığında çalışmayı tekrar yapmayı deneyeceğim.


2015-02-11 13:05:36
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!