3ds Max : hazır obje kullanımı

hazır obje kullanımı
kmlkyhn87kemal kayhan

merhaba arkadaşlar. yeni bir max kullanıcısı sayılırım. sorum şu olacak.
hazır objeyi merge ile çağırdıktan sonra bütün parçaları seçiyoruz (obj1,obj2,obj3...)diye sectikten sonra use scene metarial ve use merge metarial secenekleri çıkıyor ikisinin arasındaki fark nedir.

ayrıca bide bunları obj1 ,obj2 diye cagırdık sonra bi hazır obje daha cagırırken aynı isimde oluyorlar isim değiştirmek gerekiyor onun bir kısa yolu var mıdır acaba

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.İyi çalışmalar..


2014-09-21 00:30:14
  • Offline
  • Erkek
1- Hazır objenin üzerindeki
ArkondeRAlper SözenAvatar

1- Hazır objenin üzerindeki malzemenin aynı adında bir malzeme sizin sahnenizde var ise bu soruyu sorar. "Use scene material" seçeneği çağırdığınız objeye sizin sahnenizde var olan malzemeyi verir, "use merged material" objenin kendi malzemesiyle gelmesini sağlar.

2- Açılan kutunun altında "apply to all duplicates" benzeri bir kutucuk olacak. Rename seçeneği ile birlikte bu kutuya tıklarsanız aynı isimde olan bütün objeler için bunu yapar, üst üste defalarca tıklamak zorunda kalmazsınız.

Kolay gelsin...


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2014-09-21 23:01:39
  • Offline
  • Erkek
çok çok saol,çok işime
kmlkyhn87kemal kayhan

çok çok saol,çok işime yaradı :)


2014-09-22 15:42:35
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!