3ds Max : Obje birleştirmeyle ilgili fikir

Obje birleştirmeyle ilgili fikir
korhancaglakorhan çağla

Arkadaşlar merhaba, google skechtup ile locasyondan bir konum alıp buranın 3D halini 3DsMax programına import ettim .. Kaba taslak düşünürseniz yere bırakılan örtü gibi duruyor benim sorunum bunun acık yerlerini kapatmam.. Ne kullanmalıyım ?

Yani içi boş duran örtü parçasını sanki içi dolu kaya gibi göstermem gerekiyor. Modifier menüsünde vardı kalıp haline getiren bir nesne ama adını hatırlamıyorum ?


www.korhancagla.com
2014-07-24 11:51:39
  • Offline
  • Erkek
cap holes bir dene

cap holes bir dene istersen olmazsa sonra tekrar yaz başka çözümlere bakarız.


2014-07-24 11:57:44
  • Offline
  • Erkek
Malesef üst taraflarıda birleştiriyor
korhancaglakorhan çağla

Malesef üst taraflarıda birleştiriyor


www.korhancagla.com
2014-07-24 14:16:14
  • Offline
  • Erkek
Şöyle bir çözüm buldum..
korhancaglakorhan çağla

Şöyle bir çözüm buldum.. Nesnenin etrafından spreyle işaretleyerek seçtim, aşağı doğru uzattım ve slice ile duz bir şekilde kestim. en azından guzel bır ada gorunumune kavustu bu sekılde


www.korhancagla.com
2014-07-24 15:01:03
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!