3ds Max : Nasıl yaparım
Nasıl yaparım
safi6003şafak kabakçı
Merhaba arkadaşlar.Elimde ki resimde bulunan sehbayı modellemem gerek ama kafammı durdu bir türlü yapamadım.Sizce nasıl bir yöntem izlemeliyim.
www.adef3d.com
2014-04-25 00:12:07 Edit:2014-04-25 00:12:50
- Offline
- Erkek
ölçülerle ilgili çeşitli boyutlarda
akinbeyliAkin Beyli
ölçülerle ilgili çeşitli boyutlarda referanslar alarak. Box 'a edit mesh uygula. EditMesh içindeki araçlarla ilerle. Vertex seviyesinde noktaları snap kullanarak referanslarına eşleştir.
Çok yuvarlak bir tarif yaptım amacım biraz fikir vermek...
to be or not to be
2014-04-25 01:51:01
- Offline
- Erkek
Teşşekkür ederim aynen bende
safi6003şafak kabakçı
Teşşekkür ederim aynen bende bu tarz şeyler denedim ama nedense olmadı bir türlü.
www.adef3d.com
2014-04-25 12:36:52
- Offline
- Erkek
Resimdeki sehpa zaten amorf
3ddesigner3d designer
Resimdeki sehpa zaten amorf yüzeylere sahip. belli bir simetrisi yok.tek açıdan zaten onun arkasını yanını görünmeyen yerleri siz tamamlayacaksınız. poligon modellemeyle bir kaç küçük işlem sonucu 5 dakkalık bir iş.
2014-04-25 13:32:41
- Offline
- Erkek
Herkese ilgi ve alakası
safi6003şafak kabakçı
Herkese ilgi ve alakası için çok teşekkür ederim.
www.adef3d.com
2014-04-25 18:20:12
- Offline
- Erkek
Yaptınızmı bilmiyorum. Plane`den daha
rocksoundMesut
Yaptınızmı bilmiyorum.
Plane`den daha kolay yapılır gibi geliyor yüzeydeki poligonlar açık olsa nasıl olur diye kafada canlandırın.
Vertexlerden yüzeylerin yüksekliği ayarlayın.
sonra vertexlerden yüzeyleri birleştirin.
ilk denemede olmasa bile 3-4 deneme büyük ihtimalle olur. Gönderdiğim kabataslak birşey denenmiş birşey değil. Autocad varsa ölçülü çizerseniz kesin olur.
2014-04-25 22:13:09 Edit:2014-04-25 22:59:07
- Offline
- Erkek
boolen komutlarını uygulayarak yapılabilir
dragons00cem
boolen komutlarını uygulayarak yapılabilir
2014-04-28 14:16:32
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!