3ds Max : Sahne ışıklarından etkilenmeyen cisim

Sahne ışıklarından etkilenmeyen cisim
ttamyurekTarık Tamyürek

Sahneme hareketli olacak şekilde bulut eklemek istedim. Bu yüzden bir plane e standart materyal atadım. Dif ve Opacityi ayarladım. Fakat renderda ışıktan dolayı normal bi yüzey gibi aydınlanıyor ve biraz karanlık oluyor. Üstelik gölge de yapıyor. Hangi ayarı yaparsam yapayım istediğim olmuyor. Planin ışıktan etkilenmemesini ve orjinal diffuse rengini korumasını istiyorum. Nasıl yapabilirim? (Mentalray ve mr daylight var)


2014-02-21 19:23:34 Edit:2014-02-22 12:43:45
  • Offline
  • Erkek
daylight` ın menü ayarlarından
coskuHüseyin Avni SarıkayaAvatar

daylight` ın menü ayarlarından exclude yerinden ışıktan etkilenmeyecek nesneleri seçip soldan sağ kısma al.


www.huseyinavni.com
2014-02-21 21:29:09
  • Offline
  • Erkek
mental ray sun ve
ttamyurekTarık Tamyürek

mental ray sun ve skylight kullanıyorum. öyle bir seçenek yok


2014-02-21 23:38:57
  • Offline
  • Erkek
gölge için object properties
adam23adam23Avatar

gölge için object properties den shadows ticklerini kaldır


2014-02-22 17:41:26
  • Offline
  • Erkek
İşe yaramadı ama object
ttamyurekTarık Tamyürek

İşe yaramadı ama object properties de mental ray ile ilgili kısımdaki ayarları değiştirerek istediğim sonuca ulaştım. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Yine hafif karanlık gibi oldu ama color correctionla parlaklığı 100 yapınca istediğim renkte oldu.


2014-02-22 18:10:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!