3ds Max : 3D Studio Max ile Yüz/Surat/Face Modelleme
Bu Konuda Uzman Bana yardımcı olabilicek Varmı ?
- Offline
- Erkek
Plane yaratıyorsun,90 derece açı ile bir adet daha kopyalıyorsun.Yandan ve Önden çekilmiş referans resimlerini bu planelere atıyorsun.Sonrası Poly Modelleme sınıfına giriyor.Poly modelleme tekniklerine hakimsen zaten gerisi kolaylaşıyor.Unutmaman gereken topoloji.Yani kasların gidişatına göre örmen gerek düzgün tel kafes,ağ sistemi.Aşağıda bir örneği var.
http://www.youtube.com/watch?v=yA-_ia4tlGU&feature=related
Sahnenin kurulumu için;
http://www.youtube.com/watch?v=-jMJwBd2SMM&feature=related
Yine buradaki örnekte kafan karışmasın.Planelere resimler konuluyor.Fakat bu sefer modelleyen kişi,topolojik hata yapmamak için resimler üzerinde bir edit işleminden geçmiş ve polygon dizilişlerini yapmak için resimler üzerine tel kafesler çizmiş.Başlangıç için ideal.
http://www.youtube.com/watch?v=jSJniSdHs1g&feature=related
Aşağıdaki de ezberden yapılan usta işi,değişik bir yöntem.İzlemesi gayet güzel.Hoparlörünün sesi aç.Gülümseyeceksin izlerken.
Adamım Masahiro Ushiyama dan sevgilerle...
http://www.youtube.com/watch?v=ac4qV2uIF3Q&feature=related
Haa dersinki,bu videolarda hangi buton neye yarar,o yok.İşte orada poly Modelleme temelleri ve araçlarını ilkönce öğrenmen gerekiyor.Biliyorum dersen zaten sorun yok.
Ama bilmiyorsan ilkönce alfabe öğrenip sonra roman yazmanı öneririz icabında :)
Saygılar...
- Offline
- Erkek
Çok teşekkür ederim 1aydır daha uğraşıyorum zaten hmen olucak diye bir şey yok yavaş yavaş :D
- Offline
- Erkek