3ds Max : Edge ile Yüzey Oluşturma

Edge ile Yüzey Oluşturma
Vinicodesumut arslanoğlu

Arkadaşlar Merhaba,

Create Shape From Selection ile kafes örüntüsünü elde ettikten sonra ara kısımlara yüzey oluşturmak istiyorum. Bina modellemesi gibi düşünebilirsiniz; oluşturduğum tel örüntü arasına cam yüzey yapabilmek amacım. Surface modifier ile yaptığımda shape im arasında kayboluyor ve farklı materyallerle giydiremiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler iyi çalışmalar..


2013-09-16 23:44:03
  • Offline
  • Erkek
bu tel örüntüm
Vinicodesumut arslanoğlu

bu tel örüntüm

bu tel örüntüm

2013-09-16 23:44:31
  • Offline
  • Erkek
bu da " surface
Vinicodesumut arslanoğlu

bu da " surface

bu da " surface " ile elde edebildiğim yüzeyler. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkür ederim..

2013-09-16 23:45:18
  • Offline
  • Erkek
Merhaba

Biraz zorlama olacak ancak: tel örüntüyü kopyalayın ve yüzde 97`ye küçültün. Daha sonra küçülttüğünüz kısmı cam yapın ve örüntünün içine yerleştirin.


http://www.turbosquid.com/Search/Artists/omerson
2013-09-17 00:37:37
  • Offline
  • Erkek
Create shape from selection
JackyMehmet GüvenAvatar

Create shape from selection uyguladığınız objeyi(geosphere kullanmışsınız sanırım) tel kafesi oluşturduktan sonra silmeyip tek parça cam olarak kullanırsanız olmuyor mu? Ardından o parçanın smoothing group`u sıfırlarsanız her yüzey ayrı parçaymış gibi ışığı kendi normal`ına göre yansıtır.


www.mehmetgvn.com
2013-09-17 05:57:30 Edit:2013-09-17 05:58:20
  • Offline
  • Erkek
Arkadaşlar teşekkür ederim, sağolun
Vinicodesumut arslanoğlu

Arkadaşlar teşekkür ederim, sağolun :)


2013-09-18 01:03:02
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!