3ds Max : vertex leri tek düzlemde izalamak?

vertex leri tek düzlemde izalamak?
koryonHasan YağızAvatar

arkadaşlar bir objedeki vertex noktalarını tek komut ile aynı düzlemde izalayabilmenin bir yolu varmı?


2013-05-31 11:56:17
  • Offline
  • Erkek
düzenlemek istediğin vertexleri seçer
coskuHüseyin Avni SarıkayaAvatar

düzenlemek istediğin vertexleri seçer sonra yandaki modifer kısmından x,y,z kısmından hangi uzantıda istiyorsan seçersin


www.huseyinavni.com
2013-05-31 12:02:54
  • Offline
  • Erkek
düzlemek istediğin vertexleri seç
hsiclihüseyin içli

düzlemek istediğin vertexleri seç scale ile düzle


hsicli
2013-05-31 12:06:07
  • Offline
  • Erkek
demek istediğim bu değil,
koryonHasan YağızAvatar

demek istediğim bu değil, sanırım sorumu biraz daha açmam gerekiyor. bir objenin bir bir yüzeyindeki 4 vertex noktasının birbirinden farklı noktalarda olduğunu ve bu noktaları koordinatları belli olan tek bir noktada x veya y veya z yönünde izalamak istediğimi düşünün. Karmaşık nesnelerde bu işlem için her vertex noktasına ayrı ayrı aynı değeri girmek aşırı zaman kaybettiriyor. Benim istediğim ise izalamak istediğim vertexleri seçip koordinat girerek istediğim eksende izalama yapmak.


2013-05-31 12:12:44
  • Offline
  • Erkek
HİZALAMAK
eraHalis ÖZTÜRKAvatar

Şu an tam nerede hatırlamıyorum ama edit vertex/poly/edge alanlarında make planar diye bir seçenek var. Oradan istediğin vertexleri x-y-z de HİZALAYABİLİRSİN... Sonra istediğin koordinata taşırsın.


Düzgün Türkçe ile konuşmak hiç de zor değil.
2013-05-31 13:55:27
  • Offline
  • Erkek
Evet make planar işinizi
halkaFurkan YILMAZ

Evet make planar işinizi halleder, view align de kullanılabilir.


www.furkanyz.com
2013-05-31 20:55:45
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!