3ds Max : Kaplama Hakkında Soru

Kaplama Hakkında Soru
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

Ben bir silah yapmak istiyorum Dota2 oyunu için ancak yüksek poligon kabul etmediklerinden düşük poligonla yapmak zorundayım, dolayısıyla tüy, yamukluk, çizikler gibi şeyler üzerinde fazla duramıyorum.

Kaplamalar hakkında hiçbir bilgim yok ve sormak istediğim soru ben kaplamada photoshoptan transparan yapsam oyunda düz olan yerler gözükür mü ? Yani dikdörtgen şekli üzerine tüy resmi ile kaplama yapacağım ama transparan yapsam tüy şeklini mi alır yoksa dikdörtgeni çevreler mi yine ?


2013-03-08 07:02:17
  • Offline
  • Erkek
3ds max normal map,
kenokenanAvatar

3ds max normal map, bump map, specular map vs. olayını araştır.


2013-03-08 13:05:28
  • Offline
  • Erkek
3ds max normal map,
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

Peki teşekkürler.


2013-03-09 01:53:38
  • Offline
  • Erkek
yuksek çozünürluklu modelleme yaptıktan
esergneser gündüz

yuksek çozünürluklu modelleme yaptıktan sonra detayları bozmadan optionel da low poly e cekebılırsın.elbet cok bozmadan.tuyu ıse normal maple cozebılırsın.cızıklerıde photosopta unwrap ıle kaplayarak ıstedıgın gıbı detayla susleyebılırsın.


epizot
2013-03-09 14:12:25
  • Offline
  • Erkek
Tesekkurler
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

@keno teşekkür ederim bump map çok işime yaradı. Speculeri tam anlamadım onuda araştırıyorum.
@esergn Multires sanırım modifierden buldum teşekkür ederim işime yaradı. Modeli bozmadan ilk şekle en yakın görüntüyü veriyor, teşekkürler.


2013-03-26 16:19:05
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!