3ds Max : boolean ile pencere ayarlamaları

boolean ile pencere ayarlamaları
zeynepgZeynep GüzelAvatar

mrb arkadaşlar boolean da sorun yaşıyorum. pencere yapmak için çıkardığım alan bazen düzgün gözüküyor. bazen yüzeyleri silinik. incelememe rağmen bu sorunu anlayamadım. yardımcı olan arkadaşlara tşk. ederim. resim aşağıdadır.


2013-02-27 16:09:28
  • Offline
  • Bayan
...
zeynepgZeynep GüzelAvatar

...

...

2013-02-27 16:09:55
  • Offline
  • Bayan
Maxte hazır duvar var
izzet_7502

Maxte hazır duvar var onu kullanırsan pencere otomatik olarak oturur .ayrıca o kalan açıklığıda nesneyi edit polye çevirip edgeleri bright ile kaynatabilirsin


2013-02-27 16:55:47
  • Offline
izzet bey tşk ederim.
zeynepgZeynep GüzelAvatar

izzet bey tşk ederim. ben polygon dan face nasıl eklendiğini unutmuştum. edge yi bilmiyordum söylediğiniz iyi oldu. pencereyi ben modelledim de o yüzden duvarları da box la çizdim.


2013-02-28 13:35:55
  • Offline
  • Bayan
bence

editable poly yaptıktan sonra edgeleri connect ile pencere boşluklarınız 2 yüzeyde de olacak şekilde ebatlayın ve iki polygonu şeçip bridge yapın. objeye proboolean uygulamak ring yapısını bozar. mimari çizimlere çok koymaz ama probooleana alışırsanız ilerde sıkıntı çekersiniz.


2013-02-28 15:42:42
  • Offline
  • Erkek
MAx içerisindeki pencereyi önermem,
3ddesigner3d designer

MAx içerisindeki pencereyi önermem, ayrıca boolean ile pencere deliği açmanız yanlış bir yol.

Yapmanız gereken şey poligon modelleme tekniği ile örerek sıfırdan oluşturmanız.Bu sayede temiz bir model dolayısıyla temiz bir kaplama ve temiz bir render almanız sağlanır.


2013-02-28 15:46:05
  • Offline
  • Erkek
çook tşk ederim.
zeynepgZeynep GüzelAvatar

çook tşk ederim.


2013-03-01 09:44:31
  • Offline
  • Bayan

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!