3ds Max : Yeni Vray sürümünü yayımladı! 2.40.02

Yeni Vray sürümünü yayımladı! 2.40.02
larkdevileren kayaAvatar

Yeni özellikler:

VRayHairFarmMod: V-Ray ile HairFarm 2.0 render için destek eklendi
VRayProxy:. Alembic abc dosyaları için destek
V-Ray RT: örneklemesini için Destek
V-Ray RT: Orman Pro örneklemesi için destek
V-Ray RT CPU: VRayLights ayarlarken Hızlı güncelleme
V-Ray RT GPU: GK110 kartları için CUDA hız optimizasyonları ve optimizasyonlar
V-Ray RT GPU: ColorCorrection doku desteği
V-Ray RT GPU: Mix doku desteği
Modifiye özellikleri:

V-Ray: include / MultiMatte oluşturma öğesi için farklı renk kanalları için nesne listeleri hariç Eklendi
V-Ray: otomatik yeniden adlandırma doku değişti eleman önlemek için VRayExtraTex oluşturma elemanı Added seçeneği
V-Ray: dinamik geometri için varsayılan bellek sınırı x64 sürümleri için 4000 MB olarak değiştirildi
V-Ray: VRayProxy nesneleri için çok-çekirdekli render yavaşlatıyordu Sabit sorunu
V-Ray: OpenEXR dokular için optimize edilmiş çok-çekirdekli render
V-Ray: hayır hızı kanal tabi Optimize gereksiz hız hesaplamalar
V-Ray: V-Ray bileşenleri artık farklı dil 3ds Max oluşturur genelinde ilgili menüler kayıt
V-Ray RT CPU: VRayHairMtl için destek eklendi
V-Ray RT CPU: VRayFur için destek eklendi
V-Ray sahne dönüştürücü: VRaySun / VRaySky sırasıyla ihracat mr_Sun / mr_Sky ışıkları eklendi
V-Ray sahne ihracatçısı: Eklendi bölünmüştür geometrisi ihracat
VRayEdgesTex: yuvarlak köşeler algoritması Geliştirilmiş
VRayAmbientLight: bazı parametrelerin animasyonlu yapılmıştır
VRayFur: kameradan mesafe boyunca geometri azaltmak ekledim "Level of Detail" seçeneği
VRayHDRI: "Renk alanı" bölümü eklendi ve orada "Gamma" seçeneği taşındı
VRayIESLight: IES şeklini geçersiz kılmak için bir seçenek eklendi
VRayIESLight: aralarındaki çizgiye tıklandığında ışık ve hedef her ikisinin de seçilmesi Yapımı
VRayLight: pencerelerinde VRayLights arasında "yön" parametresi bir önizleme eklendi
VRayLight: dikdörtgen VRayLights için "hedef" seçeneği eklendi
VRayLight / VRayIESLight: Bir ortam değişkeni VRAY_DOME_VIEWPORT = 1 tarafından etkinleştirilmişse Dome ışık Nitro ekranlarında Eklenenler dokulu aydınlatma,
VRayMeshGeom: örnek eklentisi sinek V-Ray Bağımsız shader oluşturmak için uzatıldı
VRayMtl: Ismarlama "Sis renkli" Haritalanabilir
VRayMtl: yansımaları mat nesnelerin alfa etkiler Yapılan
VRayMtlGLSL: derlenmiş shader kaydetmek ve yük Added yeteneği
VRayMtlGLSL: Eklendi cubemap doku desteği
VRayMtlGLSL: Eklendi viewport renk parametresi
VRayMtlGLSL: Eklendi vr_brdf_light yerleşiği BRDF destek
VRayProxy: Z / Y ekseni çevirme desteği
VRayProxy:.. Vrmesh için görünürlük listeleri desteği ve abc dosyaları
VRaySphereFade: kutu ve silindir Gizmos için destek eklendi
ply2vrmesh: hız özniteliği (-velocityAttrName) adını belirtmek için Added seçeneği
ply2vrmesh:.. Houdini 12 tarafından üretilen hclassic için destek eklendi ve bhclassic dosyaları
ply2vrmesh: renk desteği eklendi setlerini bgeo dosyaları.
ply2vrmesh:.. geo yüz ve köşe normaller ihracat için destek eklendi ve bgeo dosyaları
ply2vrmesh: bir proxy oluşturulurken V-Ray kullanıcı özniteliklerini depolamak Added yeteneği
Hata düzeltmeleri:

Saç ve Kürk: Sabit kazasında Doğrudan Aydınlatma ile VRayLightMtl yaktı
Saç ve Kürk: "iplikçik boyunca Konumu" in VRayHairInfoTex doku ile Sabit yanlış sonuç modu
Saç ve Kürk: Farklı Saç ve Kürk düzenleyiciler arasında özel malzemelerin Sabit rastgele takas bir sahne yeniden
V-Ray 2.3 beri çerçeveyi render sonrası Sabit bellek sızıntısı: Saç ve Kürk
imapviewer: Sabit kazasında artımlı parlama haritalar yükleniyor
V-Ray: MultiMatte oluşturma öğesi varsayılan olarak Etkin tüm kanallar
V-Ray: boş ışıkları listesini VRayLightSelect öğesi "Kaldır" tuşuna basarak Sabit kazasında
V-Ray: sahip nesneler Sabit ihracat `:` adları, dosya adı oluşturmak için başarısız
V-Ray: instanced nesnenin açık normaller var ShapeInstance ile ParticleFlow sistemleri için Sabit yanlış normalleri
V-Ray: VRayCarPaintMtl malzeme veya bitmap dokuları ile materyal örneklerini güncelleyerek zaman rasgele çöker neden sorun giderildi
V-Ray: mat nesneler üzerinde beyaz kenarları neden Sabit konu alan gölgeler ile 3ds Max ışıkları ile aydınlatılmış
V-Ray: Bir kerede birden fazla değiştirirken V-Ray nesnesi özellikleri ile Sabit sorunu uygulanmamıştır
V-Ray: Sabit yanlış "caustics_autoSave" MAXScript özelliği
V-Ray: yanlış 3ds Max 2013 Unicode desteği nedeniyle ortaya bazı uyarılar düzeltildi
V-Ray: Sabit standart ışıklar `"Atmosfer gölgeler" seçeneği alanı VRayShadows ile düzgün çalışmıyor
V-Ray: MultiMatte oluşturma elemanı RGB kanal isimleri Sabit UI sorunu
V-Ray: malzeme editörü kendi kategorilerinde görünmesini Sabit V-Ray materyalleri `
V-Ray RT:. Warn_unsupported özelliği için sabit MAXScript erişim
V-Ray RT: düzgün işlemek için başka VRayBlendMtl kat olarak Sabit VRayBlendMtl
V-Ray RT: RT çalışırken Ofset eğiren kullanarak VrayIES ışık yansıtma örneği yanlış koordinatlar ışık gönderdi
V-Ray RT: 1.0 `den büyük olan bir nesne tarafından GI çarpanları RT çalışma değildi
V-Ray RT CPU: katmanlı materyallerde Sabit eserler
V-Ray RT GPU: neden eserler veren CUDA ve OpenCL üzerinde Sabit hesaplamalar hassas
V-Ray RT GPU: 8-bit doku modu ve ışık dokular ile Sabit kazasında
V-Ray RT GPU: motion blur ile yanlış saydam gölgeler Sabit OpenCL sorunu
V-Ray RT GPU: hareket bulanıklıkları tavan ışıkları ile Sabit OpenCL sorunu
V-Ray RT GPU: Ölçekli IES ışıkları üretim render farklı sonucu üretilen
V-Ray sahne ihracatçısı: IES ışıkları Sabit fotometrik ışıkları dönüşüm
V-Ray sahne ihracatçısı: Sabit Render Elements yöneticisi alım ActiveShade render seçilir
VFB: okuyuculu ICC profilleri yükleme ile Sabit sorunu, bu yanlış hesaplamalar veya kilitlenme ya neden olabilir
Küresel yansıması derinlik limiti saygı değil pul tabakası ile Sabit sorunu: / VRayFlakesMtl VRayCarPaint
VRayDisplacementMod: Sabit kazasında "Kenar uzunluğu" seçeneği 0,0 olarak ayarlandığında
VRayDisplacementMod: Gürültü değiştirici ve motion blur kullanarak yansıtılmış geometri Sabit yanlış deplasman sonucu
VRayDistanceTex: bump haritası olarak çalışmaya Sabit
VRayFlakesMtl: Sabit yanlış kovalar DMC örnekleyici ile render
VRayGLSLMtl: Işık döngü modunda yürütüldüğünde shader değerlendirirken GLSL malzemeler hiçbir GI alıyordu
VRayHairMtl: Normal geometriye uygulanabilir durumda Sabit rastgele kazasında
VRayHairMtl: Optimize edilmiş malzeme örnekleme
VRayIESLight: Işık atanmış hiçbir IES profili ekranlarında seçilecek engelleyen bir sorunu düzeltildi
VRayIESLight: oluşturma modunda Sabit "Autogrid" seçeneği
VRayIESLight: Sabit kazasında MAXScript aracılığıyla ies profili ayarlarken
VRayLensEffects: etkisi silinir VFB kalan Elemanları kılmak ile Sabit sorunu
VRayLight: Kubbe ışık ile 3ds Max kazasında
VRayLight: UI kontrolleri Sabit yanlış sekme sırasını
VRayLight: 3ds Max 2013 yılında hafif tip geçiş yaparken UI yok neden sorun giderildi
VRayLight: dışlayacak zaman arıza için UI neden Sabit sorunu oluşturulması sırasında "HW aydınlatma sağlamak"
VRayIESLight / VRayLight: etkinleştirerek / Nitrous görünüm aydınlatma devre dışı Sabit sorunu
VRayLight / VRayPhysicalCamera: "hedef mesafesi" parametresinin titrek neden instanced hedeflenen Vray kameraları ve ışıkları ile Sabit sorunu
VRayLightMtl: Sabit sorunu ne zaman direkt aydınlatma modu ile X-Ref`d sahnede
VRayMtl: etkin kostik ile çalışmak Sabit "gölgeler Etkiliyor" seçeneği
VRayEnvironmentFog: "sis yüksekliği" parametresi negatif değerler alamadı
VRayOrnatrixMod: strand başına kılavuzu noktaları değişen sayıda tüyleri koleksiyonları ile ilgili sorun giderildi
VRayPhysicalCamera: "ofset Yatay" ve "dikey çıkıntı" viewport farklı sonucunu gösteren seçenekleri ve sıva Sabit
VRayPhysicalCamera: animasyonlu zoom ve motion blur ile Sabit sorunu
VRayPlane: VRayBPTracer Sabit render
VRayStereoscopic: Sabit gölge harita yanlış oluşturulan dosya adları
VRayBlendMtl: Deplasman taban malzeme render değil
VRayFastSSS2: Sabit eserler deplasman ile noktadan önbelleğe hareket bulanık geometri oluşturma
ply2vrmesh:. RealFlow sırasında Sabit kazasında bin dosyalarını dönüştürme
ply2vrmesh:. negatif dizinler ile yüz tanımlarını içeren dönüştürme Sabit kazasında obj dosyası


Aldığın Nefesi Bile Geri Veriyorsan Hiç Bir Şey Senin Değildir...
2013-02-25 00:11:32
  • Offline
  • Erkek
ben bu özelliklerin yarısını
palyaçohalil özhan

ben bu özelliklerin yarısını anca kullanırım :P gerek yok :D
bilgi için teşekkürler.


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.139020102071.109153.533812071&type=3&l=e1d9bec034
2013-02-25 01:41:52
  • Offline
  • Erkek
keşke google translate ile
black_iceFırat BeşerAvatar

keşke google translate ile çevirip direkt yayınlamasaydın biraz göz gezdirmende fayda vardı. yinede emek vermişsin...


Allah Vermek İstemeseydi. İstemek Vermezdi... www.3dfikirler.com - www.mymusc.net
2013-02-25 09:23:33
  • Offline
  • Erkek
Hemen satın alıyorum :P
soneday7Soner ÇakırAvatar

Hemen satın alıyorum :P


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2013-02-25 11:46:06
  • Offline
  • Erkek
İşik hesaplatma olayini çözemediler
s10er21Soner TunçAvatar

İşik hesaplatma olayini çözemediler bir türlü.bence vrayin en önemli sorunlarindan biri olmali


2013-02-25 12:26:51
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!