3ds Max : Sweep le oluşturulan kornişte lekeler...

Sweep le oluşturulan kornişte lekeler...
zlothann

Merhabalar

Ekteki resimdeki sorun ile ilgili çözüm önerisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/341/sorunj.jpg/][IMG]http://img341.imageshack.us/img341/1610/sorunj.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]


2013-02-21 00:36:10
  • Offline
link
zlothann

http://imageshack.us/photo/my-images/341/sorunj.jpg/


2013-02-21 00:36:54
  • Offline
subdivision değerlerini arttırman lazım.ve
EmreDeniz_DnzEmre DenizAvatar

subdivision değerlerini arttırman lazım.ve ortamın biraz daha aydınlık olması lazım ilk öncelikle


Kalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirebilende...
2013-02-21 00:44:38
  • Offline
  • Erkek
irradience map ve light
sehircy

irradience map ve light cache kullanmanın getirdiği sorunlardan.
Brute force sorunu çözecektir. Fakat render süresi uçabilir.


2013-02-21 13:00:05
  • Offline
Bendede çok oluyor bu
uchiha

Bendede çok oluyor bu durum. bewel profil, sweep ve proboolean yaptığımda bolca görüyorum. bunu render ayarlarından dışından başka bir şekilde çözümü olmalı :(


2013-02-21 15:50:47
  • Offline
sweep de ki iktane
cfttfcdursun ÜMİTAvatar

sweep de ki iktane smooth var onları kapat bide öyle deneyin sonucu yazın merka ediyorum.


25524
2013-02-21 16:02:55
  • Offline
  • Erkek
Tüm onerilere tesekkurler.
zlothann

Tüm onerilere tesekkurler.


- sdiv sorunu cozmedi.

- irradience + BF sorunu cozdu ama render suresini 2,5 katına cıkardı ve ışık ayarlarını yeniden yapmak gerekiyor.

- sweep te bulunan iki smooth degerini kaldırarak yaptım, koseler dısında problem cozuluyor.

Kolay gelsin.


2013-02-23 06:58:58
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!