3ds Max : Render De Hata

Render De Hata
umuttolga

ARkadaşlar ben 3ds max de fazla iyi değilim renderet alırken. hazırladığım çizimde cylinder kullanarak ön ve arka kısmını sildim ve içi boş bir boru elde ettim renderet alırken aldığım kısmın alt kısmı sanki yokmuş gibi işlem yapıyor bu sorunu nasıl gidere bilirim acaba.. çok garip bir renderet oluyor anlayamadım bir türlü. sürekli bir yerleri silik çıkıyor.
resimler linkleri..

http://b1212.hizliresim.com/14/j/gyllb.jpg

http://b1212.hizliresim.com/14/j/gylqj.jpg

Bilgilendirici yazılarınızı bekliyorum.


2012-12-16 14:36:39
  • Offline
silindire çok az shell
oguzk06Oğuz KaplanAvatar

silindire çok az shell modifiyeri uygula düzelir.


2012-12-16 16:51:59
  • Offline
  • Erkek
Saol Oguzk06 Shell ekleyince
umuttolga

Saol Oguzk06 Shell ekleyince sorun düzel.


2012-12-16 18:00:42
  • Offline
render Setup penceresinde common
CoDiEEngin EROLAvatar

render Setup penceresinde common kısmında force 2-side işaretleyebilirsin


https://www.facebook.com/grnt3d | www.grnt3d.com | http://codie1982.deviantart.com/ | http://nmo.cgsociety.org/
2012-12-16 19:06:38
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!