3ds Max : AutoCad`ten atılan objeye materyal atma sorunu...

AutoCad`ten atılan objeye materyal atma sorunu...
selami_gndzSelami GündüzAvatar

Arkadaşlar AutoCadde çizmiş olduğum 3 boyutlu binaya materyal atarken seçili bölgeye değilde tüm binaya atıyor bunu nasıl düzeltebiliriz.

Örnek : Balkon duvarlarını seçip bir renk vermek istiyorum ama tüm bina o renk oluyor...


2012-11-24 02:58:51
  • Offline
  • Erkek
şöyle söyleyim edit poly
selami_gndzSelami GündüzAvatar

şöyle söyleyim edit poly de elementi seçip balkon duvarını seçiyorum ( burada bir sorun yok sadece balkon duvarını seçiyor ) materyal aditörden de bir renk seçiyorum uyguluyorum tüm bina o renk oluyor


2012-11-24 03:11:21
  • Offline
  • Erkek
hmm tamam yapım teşekkürler...
selami_gndzSelami GündüzAvatar

hmm tamam yapım teşekkürler...


2012-11-24 03:40:36
  • Offline
  • Erkek
Bunun nedeni autocat te
meto007metin karakayaAvatar

Bunun nedeni autocat te modellenmiş binanın tek layer ile çizilmiş olması.
Projeyi autocatta açıp objelere (örnek: cam,duvar,korkuluk, vs )tek tek layers verip max se import ediceksin.


Gülersen Herkes Seninle Güler.. Ağlarsan, Tek Başına Ağlarsın...
2012-11-24 08:19:19
  • Offline
  • Erkek
edit poly modifierı atıyosan
erenminareciEren MinareciAvatar

edit poly modifierı atıyosan poligon seçip materyal atayamazsın.anca poligona numara vericen de multi-sub materyal yapıcan da...


Remember when life was simple and Voltron & ThunderCats ruled the Universe
2012-11-24 09:45:37
  • Offline
  • Erkek
metin kardeşimin dediği yoldan
selami_gndzSelami GündüzAvatar

metin kardeşimin dediği yoldan hallettim teşekkürler...


2012-11-24 21:49:02
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!