3ds Max : Doku Tekrarı (Texture Tiling)

Doku Tekrarı (Texture Tiling)
tHemTMuratAvatar

Doku Tekrarı (Texture Tiling)

Sahneye gerçekçilik katmak için doku kullanmak güzel bir seçenek. Fakat doku tekrar edip de bu görülmeye başlandığında gerçeklik katmak yerine kötü bir sonuç çıkartıyor ortaya. Bununla ilgili ne yapılabilir?

Herşey > http://www.themt.co
2012-11-18 19:41:28 Edit:2012-11-18 19:47:48
  • Offline
  • Erkek
Photoshop kullanılmalı...
mimhakanHakan GüngördüAvatar

Photoshop kullanılmalı...


https://www.behance.net/mimhakan - XEON E5 2697v2 Corsair 32GBRAM+512GBNVMe.2SSD+1TB OBSIDIAN800D RTX3070
2012-11-18 19:46:20
  • Offline
  • Erkek
yüksek çözürlüklü dokular kullanılıp
kajaxatakan şıkoğluAvatar

yüksek çözürlüklü dokular kullanılıp objeye atandıktan sonra uwmap modifieri kullanılmalı. bu konu biraz araştırılmalı. sitemizde dersleri mevcut biraz göz atmalı...


vefasız hedef kitle
2012-11-18 20:47:52
  • Offline
  • Erkek
Kaplamaları karıştırıp yeni şeyler
halkaFurkan YILMAZ

Kaplamaları karıştırıp yeni şeyler üste ekleyerek (blend material)güzel kaplama oluşturulabilir. Kesintisiz terkar eden bir doku oluşturmak için önce PS den filter>ofset rast gele bir değer verin. Sonra da oluşan çizgileri healing brush tool ile temizlerseniz olur.


www.furkanyz.com
2012-11-18 23:53:02
  • Offline
  • Erkek
Furkan Bey`in de dediği
ArkondeRAlper SözenAvatar

Furkan Bey`in de dediği gibi bence iki benzer ama farklı dokuyu farklı büyüklüklerde iki ayrı uvw kanalı ile birbirine blend etmek en güzel sonuç veren yöntemlerden biri.


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2012-11-19 09:40:23
  • Offline
  • Erkek
Tam cevap yazıyordum, ustalar
Ufuk şenufuk şenAvatar

Tam cevap yazıyordum, ustalar cevapları vermiş zaten. ;)


http://www.ufuksen.com http://www.sketchupturkiye.com/
2012-11-19 13:22:20
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!