3ds Max : 2D resimlerin render içinde canlı gözükmesi

2D resimlerin render içinde canlı gözükmesi
natulusMustafaAvatar

Arkadaşlar sahnenin içine alpha kanallı 2D resimler koyuyorum ama canlı olmuyorlar..Photoshopda da yapsam çok silik gözüküyorlar acaba aşağıdaki resimdeki gibi yapabilmek için ne gibi bir yol takip etmemzi gerekir..
http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g11/452311/452311_1296858563_large.jpg


2012-11-07 13:57:47
  • Offline
  • Erkek
Kendi renderlarında da bi
sahintutusŞahin TtutuşAvatar

Kendi renderlarında da bi resim koyabilirsen sana arkaşlar yardımıcı olcaktır. Benim görüşüm 2d resimlerinin materialinde sıkıntı var material ayarlarını kurcala derim


2012-11-08 00:27:22
  • Offline
  • Erkek
-Resimlerin olduğu yüzey yeteri
ArkondeRAlper SözenAvatar

-Resimlerin olduğu yüzey yeteri kadar aydınlatılmamışsa karanlık çıkacaktır.
-Kullandığınız resimlerin RGB formatında olması gerekir.
-"input gamma" ayarını çok yükselttiyseniz resimler yine silikleşir.

Eğer bunların hepsine dikkat ettiyseniz ve yine de resim olarak eklediğiniz kaplamalar cansız çıkıyorsa bir light material kullanın ve texture olarak reimi gösterin. Malzemenin ışık değerini düşük tutarak bir iki deneme yaparsanız istediğiniz sonucu elde edersiniz.

Kolay gelsin...


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2012-11-08 11:06:00
  • Offline
  • Erkek
Nasıl yapacağım hakkında küçük
natulusMustafaAvatar

Nasıl yapacağım hakkında küçük bir açıklama gösterebilirseniz memnun olurum input gama 1,5 değerinde..


2012-11-08 14:30:48
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!