3ds Max : Viewport Görüntüsü Bile Daha Güzel

Viewport Görüntüsü Bile Daha Güzel
sinanonatSinan OnatAvatar

Viewport Görüntüsü Bile Daha Güzel

O kadar çalışma yapıyorum Fakat Viewportdaki görüntüsü çok daha güzel oluyor çalışmanın.Renderda daha iyi çıkması gerekirken tam tersi oluyor.V-ray kullanıyorum.v-ray pyscial camare var gı açık v-ray sun var.Fakat işte istediğim gibi çıkmıyor render Nasıl iyi bir render alabilirim böyle bir sahnede yardımcı olabilecek varmı ? (ağaçları hazırlayacağım onlar basit iş fakat render i uzatmasınlar diye şuan sahneyi ağaç doldurmadım.)

2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-09-22 22:23:46 Edit:2012-09-22 22:24:14
  • Offline
  • Erkek
İkinci Bir Görüntü Daha
sinanonatSinan OnatAvatar

İkinci Bir Görüntü Daha

İkinci Bir Görüntü Daha ekleyim çok daha iyi görebilirsiniz bu şekilde.

2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-09-22 22:26:12
  • Offline
  • Erkek
çok yüksek çözünürlükte render
oguzk06Oğuz KaplanAvatar

çok yüksek çözünürlükte render almıyorsanız vray için solidrocks render yardımcısı pluginin yükleyin. o en iyi ayarları seçer, sizde ayarları inceleyip öğrenebilirsiniz. solidrocks demo ile en fazla 1280x960 çıktı alabilirsiniz.


2012-09-23 00:19:11
  • Offline
  • Erkek
Haha gördüğüm en ilginç
SpecularÇağıl GöymenAvatar

Haha gördüğüm en ilginç başlıklardan :D.

Sorununuza gelince;

Yapaylığın belli başlı bazı sebebleri var.Örneğin gölgeleriniz çok koyu kalmış.Vray Sun ayarlarından rengi biraz açabilirsiniz.

Yaratmak istediğiniz atmosfer nedir?Öğle saati deniz seviyesinde güneşli bir gün mü?Yoksa farklı bir atmosfer mi?Atmosferinizi yani 3 ana faktörü(Zaman, ışık, konum) belirlemeden kesin bir sonuç alamazsınız.

Suda neredeyse hiç geçirgenlik yok.Kıyılara doğru biraz daha geçirgen olmalı çünkü sığılaşıyor.

Bina(Ya da her neyse arkadaki objede) yağış kaynaklı aşınma ve akıntı izleri var ama iskele tertemiz.

Vray Physical Cam filtresi Neutral gibi duruyor gün ışığı için D65 veya Daylight kullanabilirsiniz ama tabi atmosferinize göre değişir.

Işık fazla homojen dağılmış.Reinhard kullanıyorsanız Burn Multipler değerini düşürün.

Vray Sky olduğu için düz mavi bir yansıma var bulutlu bir Hdr kullanırsanız camlarda ve genelde düzgün bir yansıma elde edersiniz.


Kaplamalar çok tekdüze duruyor ne bir detay ne de bir bump ne de reflect map.
Tabi bütün bunları ilk eklediğiniz resimin içindeki minicik rendera bakarak söylüyorum.Daha büyük bir rendera daha rahat konuşulabilir.


http://cagil.cgarena.com/ http://www.turbosquid.com/Search/Artists/CagilGoymen
2012-09-23 00:43:36
  • Offline
  • Erkek
Yorumlarınız İçin Teşşekkür ederim.Tavsiyelerinize
sinanonatSinan OnatAvatar

Yorumlarınız İçin Teşşekkür ederim.Tavsiyelerinize

Yorumlarınız İçin Teşşekkür ederim.Tavsiyelerinize deniyorum.(Tabi nasıl düzelteceğimi bilmiyorum bazı dediklerinizin ama ayarlarını kurcalayacağım v-ray sun un.)İç mekan render i ise photoshopsuz hali çok güzel çıktı onuda ekleyeyim dedim.şimdi dış mekanda ayarlarmaya yapacağım suyu nasıl kıyıya doğru daha çok görünür yapabileceğimi bilmiyorum.Nasıl yapabilirim ?

2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-09-23 13:25:16 Edit:2012-09-23 13:25:52
  • Offline
  • Erkek
Opaticiy kanalını Fallof atayabilirsin
SpecularÇağıl GöymenAvatar

Opaticiy kanalını Fallof atayabilirsin ama UV ile düzenlemen gerekir yoksa ters gözükebilir.


http://cagil.cgarena.com/ http://www.turbosquid.com/Search/Artists/CagilGoymen
2012-09-23 14:26:47
  • Offline
  • Erkek
merhaba sinanonat galiba bu
slayer_hellserkan toptaşAvatar

merhaba sinanonat galiba bu

merhaba sinanonat galiba bu tr3d nin sohbet kanalı açıkken o esnada sana linkini gönderdiğim render ve sende onu yapmaya çalışıyosun. Ama helal olsun yapıcam dedin ve azimle devam ediyosun bende merakla bekliyorum hadi hayırlısı kolay gelsin :)

2012-09-23 23:31:30
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!