3ds Max : renderda farklı görünüm

renderda farklı görünüm
yucel_x

Merhabalar arkadaşlar,
aşağıdaki resimde görüldüğü üzere modellediğim bir objede farklı bir görünüm var renderda. Bunun sebebi ne olabilir? Objede tek materyal var.

http://img420.yukle.tc/images/6653Untitled-1.jpg


2012-08-03 14:10:43
  • Offline
Evet boolean kullandım fakat
yucel_x

Evet boolean kullandım fakat editable poly yaptım, düzeltme şansımız yok mu?


2012-08-03 15:02:08
  • Offline
Bildiğim kadarı ile düzeltemezsin...
pescadorserkan toydemir_1985Avatar

Bildiğim kadarı ile düzeltemezsin...

Çünkü parça içinde parça çıkardığın için oluyor...

Ama o objenin parçalanmamış şekilde gelmesini istiyorsan.. boolean kullanmak istemiyorsan...

Autocad ile çiz extrude la ve substract la sonra maxe at o zaman düz bir zemin olarak gelir...


Ama yüzeyler silindi ben sadece onu engellemek istyrum da diyorsan..

edit poly içinde borders sekmesinde, cap var kapatacağın yüzeyi seçi cap dediğinde yırtılan yüzeye yeni yüzey ekler...

buda bir çözüm...


Serkan Toydemir
2012-08-03 15:06:11 Edit:2012-08-03 15:07:16
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!