3ds Max : Bir objenin birden fazla gölgesi

Bir objenin birden fazla gölgesi

Merhabalar,
Gölgeler konusunda araştırdığım bir durum var.
Aşağıdaki resimdeki gibi bir render`da birden fazla gölge oluşturmaya çalışıyorum. Fakat aramalarıma rağmen bir türlü rehber bulamadım. Bu resimdeki gibi, bir objenin aynı karede birden çok gölgesi nasıl yapılabilir?

[IMG]http://img717.imageshack.us/img717/4417/adszonc.jpg[/IMG]

Teşekkürler.


2012-05-19 14:43:50 Edit:2012-05-19 14:44:57
  • Offline
  • Erkek
shadow
holografihamdi başkanAvatar

O sahnede 4 tane ışık eklemiş sanırım sende ekledğin ışıkların shadow parametresini tiklemen gerekyo ve koydugun ışıklar hepisi birbirine yakın biyer de olması gerekiyo


ustaya bak, ustayı izle, ustayla yürü, usta gibi gör, usta ol.
2012-05-19 23:57:30
  • Offline
  • Erkek
Teşekkürler

@SedData1

Dediğiniz yöntem çok işime yaradı. Teşekkürler.


2012-05-20 13:31:07 Edit:2012-05-21 11:02:50
  • Offline
  • Erkek
Kenar çizgileri

Arkadaşlar, bir şeyi daha merak ediyorum. İlk mesajdaki resimdeki gibi objelerin kenar çizgilerini render`da nasıl gösterebiliriz?


2012-05-21 11:03:51
  • Offline
  • Erkek
" vray toon render
adlAdile DemirdelenAvatar

" vray toon render " bunu arastirmalisin erdem


www.cephecizim.com
2012-05-21 17:40:48
  • Offline
  • Bayan
Merak ettiğim birkaç nokta

Selam, arkadaşlar. Aşağıdaki resimde olduğu gibi bir modelleme nasıl yapabiliriz? İzohipsleri ve kutuları yapabilsem de ne yazık ki yeşil oku, kesik çizgileri, keskin katları ve beyazın bu tonlamasını yapamıyorum. Ayrıca bu modelleme ve render'ı AutoCAD'de yapabilmek mümkün mü? 3ds Max'te snap olsa da mesafe girme, trim, offset eksikliği çok yorucu oluyor.

Teşekkürler.


2013-01-02 21:33:53
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!