Acemi Köşesi : Render da netlik ve yansıma sorunu !!!

Render da netlik ve yansıma sorunu !!!
scorpion16Mustafa KütükAvatar

Merhabalar ;

Aşağıdaki linkte aldığım renderlar mevcut.

http://i.hizliresim.com/Pny0o8.jpg
http://i.hizliresim.com/77lqbl.jpg

Sahnede VrayDome,physical camera ve hdri kullanılarak render alındı.
Program 3ds max 2105 sürümü.

Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim


2017-02-11 10:59:08 Edit:2017-02-11 11:00:55
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
metarial vray mi standart
mustfa25mustafa canAvatar

metarial vray mi standart mı ? Standart gibi geldi bana.


windows 10 pro 64-bit (monster abra a7 v3.1) 8 gb ram (1600 mhz) i7 4710MQ 2.50 ghz 120 gb ssd 1 tb hdd nvidia gtx 860m 2gb -128 bit
2017-02-11 13:40:20
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
tüm metarialler vray meterial
scorpion16Mustafa KütükAvatar

tüm metarialler vray meterial


2017-02-11 13:46:34
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
bende aynı sorunu yaşıyorum
GeecitÖzgür

bende aynı sorunu yaşıyorum


2017-02-15 19:18:43
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Netlik konusunda vray temel
mustfa25mustafa canAvatar

Netlik konusunda vray temel bilgilerine ihtiyaç duyulmaktadır.
çözünürlüğü arttırarak belki bu sorunu bir nebzede olsa çözebilirsiniz.
diğer bir konu metariallerin kullanımı.
Metariallerin doğru kullanılmadığını görüyorum.
Camlardaki şeffaflık ve yansımalarla biraz daha ince uğraşılması gerek.
Cam doğramaları ilede aynı şekilde.
Hdri konusuna gelince doğru pozisyonu yakalamanızı tavsiye edeceğim.
Render multi ve override multi ayarı ile çevre görünümünü özelleştirip sahneniz ile bağdaştırmalısınız.
son olarak kamera ayarlarınızdan f number - ve diğer temel ayarları ile denemeler yaparak sahnenizin özel görünümünü sağlayabilirsiniz.

İlk olarak test renderları ile denemeler yapınız. Shadow (GÖlge) aşamasını tamamladıktan sonra metarialleri oluşturup malzemelere atayınız.
Test render işlemleri sırasında frame buffer seçeneği ile region ( Serbest seçim) metarial atadığınız ürünü render alarak doğru metarial kaplama ayarlarını bularak en son final render ve post production işlemi ile projenizi tamamlayabilirsiniz.

Kolay gelsin.


windows 10 pro 64-bit (monster abra a7 v3.1) 8 gb ram (1600 mhz) i7 4710MQ 2.50 ghz 120 gb ssd 1 tb hdd nvidia gtx 860m 2gb -128 bit
2017-02-15 21:43:16
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
hdri
PMBlntBülent Taşdelgen

hdri kullanırken vray render set up ta environment sekmesinden kullanın. orada gi ile reflection kısımlarını ayrı ayrı kontrol etmeniz sağlanıyor. material editorde hazırladığınız hdri leri buraya kopyalayın. iki kanal içinde aynı hdri kullanın ama birbirinin instance ı olmasın copy si olsun. sonra material editorde vray hdri lerin reflection ve gi kanalları için "overall" multiplier lerini ayrı ayrı ayarlayabilirsiniz. hem patlama sorununuz gider, hemde renderiniz yeterince aydınlık olur.
netliğe gelince bir defada çözmek zor. gi nedir, image sampler nedir, dmc sampler nedir, ambient occlusion nedir ayrıntılı araştırın. biraz uzun sürecek :)


2017-02-21 19:32:41 Edit:2017-02-21 19:34:07
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
vray mi?
TPRKtoprak tunçAvatar

vrayi bide eniyi render programı diye söyleniyordu.


ANİMASYON
2017-03-02 18:43:35
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !