3ds Max : unwrap uvw deki id numaralarına ayrı ayrı malzeme atamak veya bu id numaralarını mesh objedeki id yapmak

unwrap uvw deki id numaralarına ayrı ayrı malzeme atamak veya bu id numaralarını mesh objedeki id yapmak
eda1990eda sayınAvatar

arkadaşlar merhaba
hazır indirdigim bır mesh objeye 1 adet id numarası verilmiş .ama unwrap uvw yaptıgımda nesneye 2 adet id numarası verılmış oldugunu gördüm. bundalrda id1 ve id2 ve map harıtası tamda olası gerektıgı gibi ayrılmış .Ama modifiyer liste bir assagidaki mesh objeye dönunce tekrar onun 1 id li halıne dönüyourm ve nesneye mataerial editörden 2. bir malzeme atıyamıyorum unwrap halındeyken id2 yi sectigimde bunu detach edılemıyorda .burada yapılacak bır sey olmalı ...
teşekkürler şimdiden


2020-08-30 01:35:21
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
Sorduğunuz sorudan modeli sizin
GARYOSAVANİzzet Berkay KaramanderesiAvatar

Sorduğunuz sorudan modeli sizin

Sorduğunuz sorudan modeli sizin yapmadığınız sonucuna varıyorum. Bu durumda uygulayabileceğiniz en basit çözüm multimaterial kullanmak. Her birinin ayrı ayrı unwrap'ini de alabilirsiniz. Onları taslak olarak kullanıp istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz.

http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2020-08-31 16:24:18
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.turbosquid.com/Search/Artists/GARYOSAVAN
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !