3ds Max : Su birikintisi modellemek

Su birikintisi modellemek
hakankoseHakan KÖSEAvatar


Merhaba Arkadaşlar,

Görseldeki doğallıkta ve gerçekçilikte bir su birikintisi görünümü hangi yolla daha kolay yapılabilir? Particle system mi kullanmak lazım, yoksa Multiscatter gibi bir araçla mı yapmak lazım? Bu konuda değerli fikirlerinize ihtiyacım var...

https://i.hizliresim.com/bLWLEj.jpg


Emrolunduğun gibi dosdoğru ol ! ...
2017-12-14 15:41:27
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.ngkutahyaseramik.com.tr
{islemler}
http://lmgtfy.com/?q=3ds+max+fluid+simulation

2017-12-14 18:09:48 Edit:2017-12-14 18:10:37
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Fluidle uğraşmaktan daha kolay
Seke

Fluidle uğraşmaktan daha kolay yöntem kaplama ile yapmak.Zemini modelleyip kapladiktan sonra su için ayrı bir plane çizip displace modifierı kullanmak en kolayı.Hatta tek nesnede bile yaparsın kaplama ile.Ancak anlatması uzun


2017-12-14 19:17:23
  • Offline
{islemler}
Örneğin bu resmi plane
Seke

Örneğin bu resmi plane çizip segmentlerini en az 400x400 yaparak displace modifierı uyguladiktan sonra blur verirsen ayarlardan birde su kaplaması üstüne tamamdır.Onun dışında zemin sana kalıyor.(Su nesnesini yukselttikten sonra biraz aşağı tasiman gerek zeminin altına yukselmeyen kısımları gizlemek için)
http://www.texturepalace.com/gallery/wall/0124/2_wall_texture_big_10_01_24.jpg


2017-12-14 19:24:03
  • Offline
{islemler}
Çok teşekkürler Seke, bunu
hakankoseHakan KÖSEAvatar

Çok teşekkürler Seke, bunu ilk fırsatta deneyeceğim...


Emrolunduğun gibi dosdoğru ol ! ...
2017-12-14 20:01:15
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.ngkutahyaseramik.com.tr
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !