3ds Max : sketchup' dan 3 d max 'e import sorunu

sketchup' dan 3 d max 'e import sorunu
subitsubit

sketchup' dan 3 d max 'e import sorunu

Merhaba Şöyle bir sorunum var arkadaşlar. Sketcup'da dairesel formlarda modellediğim bir ürünü 3d max'e import ettiğimde yüzeyler kırık geliyor.Bunu düzeltmenin bir yolu var mı ? Teşekkürler..

2020-12-03 14:28:08 Edit:2020-12-03 14:51:58
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
Edit meshte varmiydi hatırlamıyorum
Seke

Edit meshte varmiydi hatırlamıyorum ama edit poly yüzeyleri seç smoothing başlığı altında autosmoothu tikla


2020-12-03 21:10:59
  • Offline
{islemler}
https://www.youtube.com/watch?v=M4Dw1abi30c&t=710s bu videoya da
SemazenYunus Emre OĞUZAvatar

https://www.youtube.com/watch?v=M4Dw1abi30c&t=710s bu videoya da bakabilirsin smooth gruop hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin.


2020-12-04 09:18:42
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
İki öneri de max'in
subitsubit

İki öneri de max'in kendi içinde yapılan çizimlerle ilgili. İmport' la ilgili sorunu çözmüyor.Teşekkürler..


2020-12-04 12:59:05
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
sorun importta değil fakat,
SemazenYunus Emre OĞUZAvatar

sorun importta değil fakat, shader da. Shader şöyle işliyor yüzeye düşen ışıkları program tek tek hesapladığı için o nesnede her yüzey için bir ışık hesaplaması yapılıyor ve öyle kırık kırık bir görüntü çıkıyor. Bunu engellemek için nesneye yüzeylerini ayrı ayrı değil tek bir obje gibi ışık hesaplaması yaptırırsanız düzelir. o da dediğimiz yöntemle


2020-12-04 13:45:36
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Teşekkür ederim bu yöntemler
subitsubit

Teşekkür ederim bu yöntemler işe yaramadı. Google skectcup dosyası olarak import edince sorun çözüldü.


2020-12-08 10:57:39 Edit:2020-12-14 17:07:06
  • Offline
  • Bayan
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !