3ds Max : Proboolean Kararma Sorunu

Proboolean Kararma Sorunu
MetoboyCaner AYDINAvatar

Objeyi bölmek için proboolean kullanıyorum objenin üzerinde karartılar çıkıyor ve gitmiyor. Ne yapmam lazım?


https://i.hizliresim.com/zJkMkY.jpg


2017-12-01 13:33:52
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
uv
drekonNecmi DemirkeserAvatarDükkan sahibi

"UVW Map" modifieri uygulayınca gitmesi lazım. Tabii normaller ters dönmüş de olabilir. smiley 35


Game maker
2017-12-01 14:19:03
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.gamikro.com
{islemler}
Boolean topolojiyi bozuyor. Smooth
okitoErdem TürkoğluAvatar

Boolean topolojiyi bozuyor. Smooth modifier ile de düzelmiyorsa topolojisinin elden geçmesi lazım.

Kaldı ki bu eğimli ya da oryantasyonlu bir yüzey de değil. O pencere alınlıklarını edit poly ile yapın.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2017-12-01 16:46:55 Edit:2017-12-01 16:48:05
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Teşekkürler
MetoboyCaner AYDINAvatar

Acelem oldugundan dolayı sorunu photoshopta boyamak zorunda kaldım. Bir daha olursa denerim artık:)


2017-12-02 10:59:42
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !