3ds Max : Küreyi bir vertex noktasına bağlamak ve hareket ettirmek
Küreyi bir vertex noktasına bağlamak ve hareket ettirmek
3ds max da bir çubuğa küre modeli ni bağlamak istiyorum ve çubuğu bend ile döndürdüğümde kürede deforme olmadan dönsün istiyorum.
Veyahut edit poly eklenmiş çubuğun vertex noktası veya noktalarına bir objeye bağlamak istiyorum ve deforme olmadan kürenin noktasını takip etmesini istiyorum.
Edit poly - attach ve skinwrap denedim ancak deforme olmadan olmasını sağlayamadım. Bend modifierı ile olmuyor.
[url=https://hizliresim.com/GDeW6a][img]https://i.hizliresim.com/GDeW6a.jpg[/img][/url]
2020-11-19 19:22:26
- Offline
- Erkek
{islemler}
ok buldum attachment constraint
ok buldum attachment constraint
2020-11-20 08:16:30
- Offline
- Erkek
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !