3ds Max : Küreyi bir vertex noktasına bağlamak ve hareket ettirmek

Küreyi bir vertex noktasına bağlamak ve hareket ettirmek

3ds max da bir çubuğa küre modeli ni bağlamak istiyorum ve çubuğu bend ile döndürdüğümde kürede deforme olmadan dönsün istiyorum.

Veyahut edit poly eklenmiş çubuğun vertex noktası veya noktalarına bir objeye bağlamak istiyorum ve deforme olmadan kürenin noktasını takip etmesini istiyorum.

Edit poly - attach ve skinwrap denedim ancak deforme olmadan olmasını sağlayamadım. Bend modifierı ile olmuyor.

[url=https://hizliresim.com/GDeW6a][img]https://i.hizliresim.com/GDeW6a.jpg[/img][/url]


2020-11-19 19:22:26
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
ok buldum attachment constraint

ok buldum attachment constraint


2020-11-20 08:16:30
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !