3ds Max : Karakter rigleme ve poligon sayisi

Karakter rigleme ve poligon sayisi
burocknrollburak beyturAvatar

Yeni bir karakter modelledim ve poligon sayisi 17,000. Turbosmooth uygulayinca 100.000 poligonun ustune cikiyor, Mesh smooth`da ise 60bin uzeri. Nurms Toggle acikken ise Skin modifier uygulayinca 250bin poligonu buluyor buda sahneyi cok kasiyor.Onerebileceginiz baska smooth yontemleri varmidir daha az poligon kullanarak bunlara yakin etkiyi yakalayabilecegim?

Nurms Toggle hali ile

http://postimage.org/image/2mqnz2p0k/


Montreal - Canada www.cgframe.com
2011-09-11 11:15:51
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Smoothing groups` da iş
no_fearYusuf ESAvatar

Smoothing groups` da iş görebilir. Model üzerinde exta bir modifikasyon yapmaz sadece face`ler arası geçişleri yumuşatır.


yusuf.es | blog.yusuf.es | yusufes.turbosquid.com | vimeo.com/yusufes
2011-09-11 16:50:14
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
ProOptimizer Modifier`ini uygulayabilirsin.Gereksiz segmentlerden
GalagoÖzcan ŞENGÜNAvatar

ProOptimizer Modifier`ini uygulayabilirsin.Gereksiz segmentlerden kurtulursun.


"İnandıkları gibi yaşamayanlar, yaşadıkları gibi inanmaya başlarlar." Hz.Ömer
2011-09-11 22:03:57
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !