3ds Max : Kaplamayı parlatmak ve bir nesneyi iki noktadan sabitlemek

Kaplamayı parlatmak ve bir nesneyi iki noktadan sabitlemek
xantier

Selam arkadaşlar.Uzatmadan iki sorum olacak.Birincisi paslı bir metal texture kaplamam var.Yağlıboya olduğu için yağlıboya gibi parlamasını istiyorum,nasıl yaparım?Krom malzeme yapımı gibi dersleri izledim.Yeni malzeme değil olan kaplamayı parlatmalıyım.İkincisi bir objeyi iki ayrı noktaya nasıl bağlarım.Atach gibi değil.Animasyon olarak değil,Birinci nesne gittiğinde diğeride hareket edecek ama ikinci bağlantı noktası onu tutacak.Teşekkür ederim.


2018-11-12 16:03:53 Edit:2018-11-12 16:04:18
  • Offline
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !