3ds Max : Eksik yüzeyler hakkında.

Eksik yüzeyler hakkında.
xantier

Arkadaşlar selam.Max de modellediğim basit kapıyı fbx kaydedip paintere attığımda yüzeylerin bazıları eksik geliyor.Bu yüzeyler basit boxların yüzeyleri.Yüzeyi seçip flip normal yapıp export edince model düzeliyor.Fakat ben modellerken ters çevirmedim,görünümde zaten flip değil.Her zaman yaptığım gibi basit box'lar kullandım.Neden böyle oluyor?Bu modeli nasıl düzeltebilirim?


https://hizliresim.com/MZvoM9


https://hizliresim.com/mgTCHO


2020-03-09 01:20:06 Edit:2020-03-09 01:23:08
  • Offline
{islemler}
Genellikle bu tür problemler
Seke

Genellikle bu tür problemler objenin geometrik yapısını çözümleyememekten ortaya çıkar.KAydetmeden önce sağ tuş convert to editable poly yapıp o şekilde gönder.Bazı dosya formatlarıda aynı problemi yapabiliyor yani obj yapsan bi problem olmaz ama fbx te olabilir gibi (sadece örnek)


2020-03-09 08:05:00 Edit:2020-03-09 08:05:19
  • Offline
{islemler}
Üstad zaten editpoly tüm
xantier

Üstad zaten editpoly tüm yüzeyler.O şekilde de kaydettim.Başlıkta eksik geliyor dedim,düzelteyim 'ters' geliyor.Yeniden modelleyeceğiz öyle görünüyor.Teşekkür ederim.


2020-03-09 14:44:17 Edit:2020-03-09 17:09:34
  • Offline
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !