3ds Max : Ayrıntı Düşürmek

Ayrıntı Düşürmek
3digisen benAvatar

Maxde bi bina yapıyorum. 5milyon civarı polygon oldu o yüzden viewportda hareket ederken felan kasmalar oluyo. Burada daha rahat çalışmak için ne yapabilirim. Display as a box seçeneğini biliyorm ama oda çok boş görünüyo. Yapabileceğim başka birşey var mı?


2011-08-07 15:33:37
  • Offline
{islemler}
Objeleri mesh yaparsan daha
ercan517

Objeleri mesh yaparsan daha rahatlar poly oldugunda daha çok kasıyor

Yada yeni bi ekran kartı alman lazım :=)


2011-08-07 15:35:53
  • Offline
{islemler}
proxy yapabilrsin obejerlini özellikle
eksikpikselmustafa terzioglu www.eksikpiksel.comAvatar

proxy yapabilrsin obejerlini özellikle birbirini tekrar eden objeleri. onun harici kamera açına göre uzakta kalan objelerine modifier menüsünden optimize atarsın hatta save as yap orjinali dursun optimze attığın ojeleri collaps all ilen birleştir tam olsun. onun harici "O" tuşuna basarsan sahnende daha rahat harekt edersin hareket esnasında tüm objeleri disp. as box mış gibi gösterir hareket bitince shade moda döner


Eksik Piksel | Mimarlık | Multimedia | Eğitim www.eksikpiksel.com
2011-08-07 15:56:43
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
teşekkürler öneriler için, şu
3digisen benAvatar

teşekkürler öneriler için, şu o tuşuna basma olayı olmuyo bende. fonksiyonun ismi nedir tam olark kısayol menüsünden atayayım tekrar. değişmiş olabilir.


2011-08-07 16:12:40
  • Offline
{islemler}
sanırım adaptive degradation diye
suspendeddreamsutku dönmezAvatar

sanırım adaptive degradation diye geçiyor, set keys´in yanında (time tag´dan sonra) küp işaretiylede aktif edebilirsin


2011-08-08 17:54:52
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !