3ds Max : 3dsmax - Model Ekranında Açıya Göre Karanlık Sorunu

3dsmax - Model Ekranında Açıya Göre Karanlık Sorunu
bozuktenekeTayfun BİLGİN

Merhaba,

3DS Max 2017 - Vray V 3.50.04 kullanıyorum. Modelleme esnasında modellediğim yüzeylerde, özellikle tavanlarda görüş açısını yüzeye doğru çevirmediğim sürece bembeyaz alanlar biye simsiyah çıkıyor. Daha önceki kullandığım versiyonlarda bu problemi yaşamıyordum. Problemin daha iyi anlaşılabilmesi adına ekran görüntüsünü sizlerle paylaşıyorum;

https://i.hizliresim.com/YO8rNl.jpg

İnternette yaptığım aramalarda sonuç elde edemedim, genellikle render karanlık çıkma problemlerine yöneltiyor.

Konu ile ilgili bilgisi olanlar çözüm önerisi paylaşabilirse çok sevinirim.

Herkese kolay gelsin.


2017-11-14 15:25:40
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
material
celo34demirhan çelebiAvatar

material editör ekran görüntüsü alabilirsen


Yerinde söz söylemesini bilen,özür dilemek zorunda kalmaz.
2017-11-14 16:04:43 Edit:2017-11-14 16:05:02
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.mimarif.com
{islemler}
Standard
alisengunAli ŞengünAvatar

Perspektif viewport ekranın sol üst köşesinde, perspektif yanında bulunan User Defined ayarını Standard getir düzelir.


https://www.behance.net/alisengun
2017-11-14 16:20:42
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Ekran ayarı user defined
bozuktenekeTayfun BİLGİN

Ekran ayarı user defined yaptım ancak problem devam etmekte.

kısaca durum şu şekilde;

https://media.giphy.com/media/3oFzm5FkBSULjiJmDu/giphy.gif


2018-01-15 09:28:18
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Selam
deruSamim SAVAŞER

Viewport configuration ---> Lighting and shadows ----> Default Lights seçip 2 light dersen o bölgeleri de görebilirsin.


2018-01-27 13:05:17
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !