ik_joe esnek IK kemik sistemi problemi!!!
ik_joe esnek IK kemik sistemi problemi!!!
merhaba.
birkaç gündür bu konuya kafayı takmış durumdayım.
aşağıdaki linkten ik_joe karakter rigini indirdim.
http://www.daniel3d.com/pepe-school-land/misc/freemodels/IK_joe.zip
bir yere kadar esneyen kemikler çok hoşuma gitti. biraz araştırınca karakterin baldırında float script olarak şu koda ulaştım:
dependsOn dolarBoped_help_L_FOOT dolarBOPED_CENTER dolarBoped_help_L_TOE;
d = distance dolarBoped_Chain_L_leg.pos dolarBOPED_L_legup.pos;
st = (d - 79.5);
orig = 35.6582
if (st < 0) then st = 0;
m = dolarBOPED_CENTER.custom_attributes.leg_L_S;
if (st > m) then st = m;
st = st + dolarBOPED_CENTER.custom_attributes.leg_L_E;
p = orig + (st/2);
daha sonra bu kodu kullanarak kendim esnek bir bacak hazırlamak istedim:
dependsOn dolaryardim2 dolarkalca dolaryardim1;
d = distance dolarik_bilek.pos dolarbacak.pos;
st = (d - 70.5);
orig = 60.6582
if (st < 0) then st = 0;
m = dolarkalca.custom_attributes.leg_L_S;
if (st > m) then st = m;
st = st + dolarkalca.custom_attributes.leg_L_E;
p = orig + (st/2);
şeklinde değiştirerek şu dosyayı hazırladım.
http://www.transferol.org/3d/bacak.max
kod hiçbiryerde hata vermemesine rağmen esneklikten eser yok!!
acaba biryerlerde atladığım bir noktamı var? yardımcı olursanız çok sevinirim