Bone ile karakter animasyonunda hareket kaydetmek

Bone ile karakter animasyonunda hareket kaydetmek

roman

Arkadaşlar slm. Bone ile iskelet sistemi yapılmış olan bir karakterde yaptıdığımız (animasyonu) harektleri, biped te olduğu gibi bip dosyası olarak kaydetmek mümkünmü ve biped teki mixer aracını kullanabliyormuyuz?

Bununla ilgili araştırma yaptım ama döküman bulamadım. saygılar..

2009-09-08 12:00:25

Cvp

Erkan

[url]http://www.3dmax-tutorials.com/Create_Character.html[/url]

ama bunu maxin içinde bulmak biraz zor

al ben senin için bunu maxin içinde bulan script yaptım bunu çaıştır karakterin üzerindeki keyler ve hierarchy ´yi kaydediyor.
kayıt etmesini istediğin bone´ları sec scripti çalıştır.
(
fn createCharacter nodes =
(
animate off
(
local chr = assemblyMgr.assemble nodes name:(uniqueName "Character") classDesc:CharacterAssembly
chr.assemblyBBoxDisplay = false
chr.wirecolor = (colorMan.getColor #chr_color)*255
)
chr
)

rollout rSkippedCharacterNodes "Character Error"
(
--label lbl "The following list of objects are parented to objects
outside of the current selection and cannot be
included as members of this character." offset:[190,0] align:#center height:40
label lbl "A character assembly cannot be created since more than
one object is parented to objects outside of current selection." offset:[140,0] height:35
listBox lbSkipped "Error Nodes:" align:#center items:#() height:10
button btnOK "Ok" width:40 height:20

on rSkippedCharacterNodes open do
(
rSkippedCharacterNodes.lbSkipped.items = g_skipped_nodes
)
on lbSkipped selected idx do
(
select ( getNodeByName g_skipped_nodes[idx])
)
on btnOK pressed do destroyDialog rSkippedCharacterNodes
)

on execute do
(
local obj_array = selection as array
if assemblyMgr.canAssemble selection then

(
undo "Destroy Character" on
(
local chr = createCharacter obj_array
if chr != undefined then
(
assemblyMgr.open chr
select chr
)
)
)
else
(
undo off
(
g_skipped_nodes = #()

for obj in obj_array do
if obj.parent != undefined and (findItem obj_array obj.parent) == 0 then
append g_skipped_nodes obj.name
createDialog rSkippedCharacterNodes width:300 height:250 modal:true
select obj_array
)
)


)
on isEnabled do (selection.count > 0 /*and (assemblyMgr.canAssemble selection)*/)
)



birde böyle bir scriptim var bilmem işine yararmı
[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=forum&f=1&oku=49438[/url]
bone karakterin üzerindeki keyleri bipede aktarıyor.

kolay gelsin.

2009-09-09 15:05:00

Cvp

roman

erkan teşekkür edrim ama bunlar beni aşıyor sanırm ...
script kullanamıyorum ve anlamıyorumda üstelik. dahafarklı yöntm ler varmıdr acaba.. sanada çok teşekkür ederim

2009-09-09 23:00:39

Cvp

iletisimnet

Ufss bilgiye bak arasan bulamazsın.Sağolasın Erkan...

2009-09-09 23:22:46

Cvp

Erkan

kenan
kodu çalıştırmak için notdefterine yapıştır kaydet
uzantısını .ms olarak değiştir. ve dosyayı maxin üzerine sürükle bırak. çalışır.

Türker
senin plug´un yanında bu scriptler biraz basit kalıyor ama beğenmene sevindim
ne oldu senin plug in varmı bir gelişme.
aslında
[img]http://www.iwatchstuff.com/2009/04/17/tintin-motion-capture.jpg[/img]
(kafalarından suratlarının önüne doğru gelen aparat mikrofon değil kamera ve ışık.)

bu elemanlarınki gibi küçük bir kamera ve yüzüne kuvvetli ışık veren bir lambayı kafana sabitlesen sonuç mükemmel olur.

bence hazırladığın videoda yazılım süper donanım eksik gibi.
fiyatı neolur bilmiyorum ama protez kol bacak yapan yerler var onlar böyle bir aparat yapabilirler sanırım.

2009-09-10 10:43:45