VİLLA (iç mekan çalışmaları) (underworldman) - sayfa: 3
Cvp
çok güzel bir çalışma tebrik ederim.halıları nasıl modellediniz acaba?
Cvp
OKEMALİ :EYVALLAH gokhan ne mutlu o zaman bize kolay gelsinnn[G3][G3]
barbarosseferde :tesekkurler barbaros ,halı 1 adet plane olusmakta kaplama olarak vray mtl enk slotundan bır renk ayarladım vray dısplacementmod uyguladım bu kanala da bır adet tuylu halı map i atadım AMOUNT degerını ıse 5 ayarladım kolay gelsınn[G5]
Cvp
Hocam öncelikle güzel çalışma olmuş, tebrik ederim fakat gözüme çarpan birkaç şey var tv ünitesi,konsol ve orta sehpanın kaplamları bence hiç olmamış ağacın hareleeri görülmüyor ve kaplamaların su yönlerini yanlış koymuşun onların dışında birde siyah render lekeleri görünüyor bazı yerlerde bunları yeniden gözden geçirirsen bence süper olur iyi çalışmalar...
Cvp
eline sağlık çok güzel olmuş.Sanki yapılmış da fotoğrafı çekilmiş gibi tebrikler.Ben daha yeniyim.render ayarlarını ışıkları daha yeni yeni öğreniyorum.Birtakım çalışmalarım var ama bu düzeyde değilBana yaptığın ayarlar ile ilgili yardımcı olurmusun.
Cvp
incekteki ankaville mi burası?Dün gerçeğini gezdim de:)Çok başarılı olmuş gerçeğini görüp burda çizimini görmek süper.
Cvp
ÜF YA VALLA SİZİN ÇALIŞMALARINIZI GÖRDÜKÇE İMRENDİM BEN MAX KARIŞTIRIYORUM AMA BÖYLE BİRŞEY ÇIKARACAĞIMI HAYEL BİLE EDEMİYORUM
Cvp
Çok başarılı buldum, ayrıca döşemede ve duvardaki beyaz kullanımına dair yapılan eleştirilere katılmıyorum; zira herkesin üslubu farklıdır. Zaten herhangi bir monotonluk da söz konusu değil. Sadece son perspektifdeki aydınlatma hantal bir kütle gibi duruyor. Sehpa ile paralel pozisyonu hoş bir espiri; fakat transparan bir malzemeden oluşsaymış kütle etkisi azalacakmış kanımca.
Mevcut saydam seperasyon yine hoş detaylardan,fakat lokal desenden ziyade, belki doku kaosu yaratmadan aynı deseni matlaştırma tekniğiyle genele yaymak, burada daha kimlikli bir vurgu oluşturulabilirdi.
Elinize sağlık, başarılar.