D3D son galeri mesajları

    güzel olmuş. tebrikler

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    güzel olmuş. tebrikler

    2013-03-19 17:49:21

    teşekkür ederim

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim

    2013-03-07 20:49:32

    Low Poly BOSS

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yaptığım uzay oyunu için boss modeli. Görüntü BGE (Blender Game Engine)`in görüntüsüdür.
    *.*.*.*.*.*.*.*
    2047 Vertices
    1512 Faces
    ---------------
    256x128 Texture
    *.*.*.*.*.*.*.*

    2013-03-07 15:28:27

    2D ile 3D arasında

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    2D ile 3D arasında aslında fazla fark yok. sadece araya Z ekseni ekleniyor. Bu oyunda da sanki 2D`ymiş gibi yukarıdan bakılıyormuş gibi programladım. 3D Grafik için pscode.com (planet source code) da bir sürü örnek var. Tekniklerin çoğunu zaten kendim düşünerek buluyorum tekniklerin adı yok.

    2013-02-27 20:36:27

    teşekkür ederim

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim

    2013-02-27 17:32:00

    Teşekkür ederim. Visual

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Teşekkür ederim.

    Visual Basic 6 ile yazdım. Level editörünü de Visual Basic ile yazdım. Texture`leri paint shop pro ile yaptım. Başkada bişey yok.

    Bu oyunun yapım aşamasıydı bazı hatalar var zaten.

    2013-02-27 14:05:00

    Yıllar Önce Yaptığım Oyun

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yaklaşık 8-9 sene önce yapmıştım. Daha sonra zamanım olmadığı için devam etmedim. Oyun yapımına da uzun bir ara vermiştim. Son 1 yıldır tekrar başladım. DirectX versionu Windows 7 de çalışmadı. Eski OpenGL versionu çalışıyor.

    Yeni DirectX Versionu(Yaklaşık 8-9 sene önce yeniydi)
    http://dl.dropbox.com/u/23340323/OdDX.rar

    Tuşlar
    A,S,D,W yön tuşları
    Ctrl Kapı, Kol açma
    Boşluk zıplama
    Z Eğilme

    Eski OpenGL Versionu
    http://dl.dropbox.com/u/23340323/OdGL.rar

    Tuşlar
    S,W yön tuşları (Sağa Sola yürüme yok, A test için yukarı ışınlanma)
    Ctrl Kapı, Kol açma
    Boşluk zıplama
    Z Eğilme

    2013-02-27 12:44:28

    Uydurma Konutları C Blok

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Cycles 400 sample ile alındı. Render`ın ham halidir. Üzerinde oynama yoktur.
    Yapımı 2-3 gün sürdü. Binaları ve çevreyi uydurarak modelledim. Pendereleri kendi yazdığım pencere oluşturucu scripti (AddOns) ile oluşturtum.

    2013-02-15 17:54:07

    teller evin saçaklarına değdi

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teller evin saçaklarına değdi ondan sildim :)

    2012-10-17 23:48:53

    Mahalle

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Kısa metrajlı animasyon filmim için yaptığım mahalle modeli. Geçen sene yarışmaya katılmak için yapımına başlamıştım. Fazla zamanım olmayınca yarışmaya yetiştirememiştim. Bende bu sene katılmaya karar verdim. Render süresi 41 saniye. PS benzeri programlarla üzerinde oynama yoktur. Render`ın ham halidir. Duvar taşları ve çatılardaki kiremitler 3D modeldir. Normal map veya Bump map değildir. Sahnede hiçbir hazır model kullanılmamıştır.

    2012-10-17 13:57:10

    teşekkür ederim. programlama python

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim.
    programlama python dilinde blender ile yapıldı. texturelerin bazılarını paint shop ile düzenledim. müziği renoise ile yaptım. map editörünü visual basic ile programladım.

    2012-09-22 21:29:23

    Strategy 2

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    3. Gün (isci yürü, isci baltala, isci kazmala)
    4. Gün (programlama, kale model, duvar model, kapi model, ev model)
    5. Gün (programlama, envanter sayacları, isçi üretme, hata düzeltme)
    6. Gün (programlama, yapay zeka, ahır, isci calis anim, keser model,kapi ac kapa)
    7. Gün (programlama, koyun model, rig, tex, koyun dur, koyun yuru, koyun uret, inek model, rig, tex, inek dur, inek yuru, inek üret)
    8. Gün (bina yap, tamir et, ev inşaat modeli)
    9. Gün (yem model, tirmik model, tirmikla anim, ahir inşaatı modeli)
    10. Gün (isci model yeni, rig, text)
    11. Gün (dur anim, yuru anim, balta anim, kazma anim, isci calis anim)
    12. Gün (tirmikla anim, odunluk model, demirci model)
    13. Gün (programlama, balta tasi anim, kazma tasi anim, kule model)
    14. Gün (madenlik model, ambar model, okcu bina model)
    15. Gün (barracks model, büyücü bina, relic model)
    16. Gün (simgeler, yükseltme, torba, odun, et, yem, bicak)
    17. Gün (programlama, torba tasi, odun tasi, yem tasi, torba yüklen, odun yüklen, yem yüklen)
    18. Gün (bina ara, collision, yükselme, hata düzeltme, gösterge, agac model, 2D filter, gölgeler)
    19. Gün (programlama, yapay zeka, map, ok model, yay model, okluk model, kilic model, kalkan model, mızrak model, kilicli model, rig)
    20. Gün (kılıçlı text, muzik 1, map edit)

    (%72,6)

    2012-09-22 19:37:28

    teşekkür ederim. oyunlarımı henüz

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim. oyunlarımı henüz hiçbir yerde yayınlamadım

    2012-09-16 12:53:43

    Low Poly - (Strategy)

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Strategy oyunum için modellediğim binalardan bazıları. Oyunun yapımına başlayalı iki hafta oldu. Oyunun yaklaşık yarısını tamamladım.

    Barracks 143 Face.
    Archery 248 Face.
    Odunluk 203 Face.
    Ambar 242 Face.
    Tapınak 310 Face.

    2012-09-16 00:13:41

    teşekkür ederim

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim

    2012-09-08 19:09:39

    3D Space Shooter

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yeni yaptığım arcade oyun projesi. Blender`ın oyun motorunu kullanarak 1 ayda bu kadarını yaptım. Yaklaşık %70`ini tamamladım. Texture`ler için Paint shop pro kullandım. Müzikleri Renoise kullanarak yaptım. Ses düzenlemeleri içinde goldwave kullandım.

    2012-09-08 12:10:04

    teşekkür ederim. oyun bitince

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim. oyun bitince çıkacak inşallah :)

    2012-09-07 20:02:57

    gün batımı olduğu için

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    gün batımı olduğu için öyle

    2012-09-07 16:00:52

    teşekkür ederim. blender`in oyun

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim. blender`in oyun motorunu kullanıyorum. tek başıma yaptım. menüde çalan müziği renoise ile yaptım. diğer müzik hazırdı.

    2012-09-07 14:54:20

    Arcade Flight Combat

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Blender ile yaptığım uçak oyunu projesi. Yapımı hala devam ediyor. Amok - After Burner - Terminal Velocity - F22 Lighting 3 benzeri bir oyun yapmayı planlıyorum. Vakit buldukça üzerinde çalışıyorum. Oyunun yaklaşık %50`sini tamamladım. Programlama kısmı hemen hemen bitti. Şimdi ise grafiklere uğraşıyorum.

    2012-09-07 01:39:10

    oyun ile ilgili ders

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    oyun ile ilgili ders hazırlayacak zamanım yok. zaten video derslerle kolay kolay öğrenilmez. en iyi kitaplardan öğrenilir.

    2012-09-04 00:44:18

    Strategy

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yeni başladığım straji oyunu projesi. Videoyu cep telefonuyla çektim. Oyunun bu kadarını iki günde tamamladım.
    1. gün (işçi modellemesi ve riglemesi)
    2. gün (bekleme animasyonu, yürüme animasyonu, kazma ve balta modeli, ağaç kaya ve altın modeli + Programlama)

    2012-09-03 11:21:54

    teşekkür ederim

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim

    2012-08-20 00:57:14

    3D Space Shooter

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yeni yaptığım arcade oyun projesi. Blender`ın oyun motorunu kullanarak üç haftada bu kadarını yaptım. Yaklaşık yarısından fazlasını tamamladım. Videoyu atari salonu hissi vermesi için kamera ile çektim. Texture`ler için Paint shop pro kullandım.

    2012-08-18 19:43:20

    teşekkürler

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkürler

    2012-05-19 09:24:46

    teşekkürler

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkürler

    2012-05-18 11:23:42

    Kalp

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yapımı yaklaşık 15-20 dakika sürdü. Render motoru Blender Cycles. Ekran kartı Nvidia GTX 550ti. Render süresi ise yaklaşık 1 saat. 30.000 sample olarak aldım. Öylesine can sıkıntısından yaptığım bir çalışmadır.

    2012-05-18 09:59:53

    ayakları dümdüz olmuş. yada

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    ayakları dümdüz olmuş. yada ayaklarına ayakkabı yapabilirsin.

    2012-05-17 09:44:57

    Paradox

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    sitede böyle bir çalışma görünce photoshopsuz nasıl yapabilirim diye denemek için yaptım. photoshop benzeri bir program kullanılmamıştır. renderin ham renderdir. görünmesini istemediğim yüzeyleri silerek yaptım. kamerayı orthographic olarak ayarladım. materialde subsurface scattering kullandım. render süresi yaklaşık 7-8 saniye.

    2012-05-03 13:37:10

    işlemci AMD FX 8120.

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    işlemci AMD FX 8120. Blender internal hızlı

    2012-03-30 09:18:12

    Kıymızı Ayaba

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yeni kısa animasyon filmim için modellediğim bir araba. Kullanılan render motoru Blender internal. Render süresi 34 saniye. Photo shop benzeri programlarla üzerinde herhangi bir oynama yapılmamıştır. render ın ham halidir.

    2012-03-29 21:04:57

    teşekkür ederim :)

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim :)

    2012-03-18 18:56:18

    yorumlarınız için teşekkür ederim.

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    yorumlarınız için teşekkür ederim. bu eski hali zaten. yeni hali daha detaylı. bunu eski bilgisayarla renderlamıştım. şimdi daha gerçekçi olacak.

    2012-03-15 09:26:40

    Tomb Of Khons - Teaser

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Yapım aşamasında olan animasyon filmimin ön tanıtımı. Kendi imkanlarımla tek başıma yapımını sürdürüyorum. Filmin süresi yaklaşık 80 dakika olacak. Yaklaşık üç yıldır zaman buldukça üzerinde çalışıyorum. Tabi yapaman edemen diyen vazgeçirmeye çalışan (sanki kendilerinden izin almam gerekiyormuş gibi) engellemeye çalışan dalga geçen çok oldu ama başarılı olamadı ve olamayacaklar.

    2012-03-14 17:44:38

    yorumlarınız için teşekkür ederim.

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    yorumlarınız için teşekkür ederim.

    seslendirmeyi yurtta kalırken yurtta yapmıştık. o kadarını zor yaptık. millet gürültü yapıp duruyordu.

    2012-03-10 11:35:25

    Gölge Oyunu

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    Karagöz ve Hacıvat`ın Yalova Sefası adlı oyunu. Render süresi kare başı yaklaşık 4-5 saniye. Kompozisyon Blender ile yapıldı. Kullanılan sistem İntel Celeron 2.4 GHZ işlemci 512 MB ram.

    2012-03-10 09:20:41

    yorumlarınız için teşekkür ederim

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    yorumlarınız için teşekkür ederim

    2012-03-06 09:14:13

    Ayyaş

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    ikinci 3D animasyonum. yapımı yaklaşık iki hafta sürdü. render kare başı yaklaşık 10-12 saniye sürdü. seslendirmeye ise bir tiyatrocu arkadaşım katkıda bulundu. ses kaydını internet üzerinden bana göndererek filmin dublajını tamamladık.

    2012-03-05 10:35:22

    yorumlarınız için teşekkür ederim.

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    yorumlarınız için teşekkür ederim.

    bu ilk 3d animasyonumdu. bu animasyonu yapmaya başladığımda blender`a başlayalı bir ay olmamıştı. mesela saç tüy gibi şeyleri yapmayı bilmiyordum ama öyle şeylerin yapılabileceğini biliyordum. bir yandan yapılışını öğrenip bir yandan da bu animasyonu yapıyordum. en çok hata riglemede oldu. çoğu işi uzun yoldan yapmışım. yaklaşık üç ayda bitirdim.

    2012-03-05 09:40:55

    teşekkür ederim

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim

    2012-03-02 21:29:13

    teşekkür ederim. embed

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    teşekkür ederim.

    embed kodunu yapıştırdım sığmayınca video linkini yapıştırdım.

    http://vimeo.com/5289794

    2012-03-02 20:41:38

    Hanzo

    D3DSeyit Ali YAPRAKCI

    2009 yılında yaptığım ilk 3d kısa metrajlı animasyon filmim. Devamı için iki bölüm daha senaryo yazmıştım fakat daha sonra bu senaryoları birleştirip Hanzo`yu uzun metraj olarak yeniden yapmaya karar verdim.

    2012-03-02 20:35:43