dragons00 Son Forum Mesajları

    sizlere teşekkür ederim çok

    sizlere teşekkür ederim çok sağolun mutlu yıllar dilerim

    2018-12-31 14:46:53

    editablepoly line seçimini faceye çevirebiliyormuyuz

    merhaba max te editablepoly yaptığımız objede line ile seçtiğimiz çizgileri face yüzey seçimine çevirebiliyormuyuz

    2018-12-30 14:06:32

    teşekkür ederim necmi bey

    teşekkür ederim necmi bey

    2018-12-16 11:58:33

    görünüş pencereleri siyah

    merhaba 3ds max ta wiev pencereleri siyah oldu resimdeki gibi eski haline nasıl döndürebilirim

    2018-12-13 14:55:38

    yok olmuyor

    yok olmuyor

    2017-11-16 23:47:03

    camları oluşturma

    merhaba arabanın ön camına line oluşturdum surface oluşturmak için cap holes yapıyorum hiç bir şey olmuyo gözükmüyor edit table poly yapıyorum gene birşey olmuyor gözükmüyor başka arabanın camını oluşturmak için line nasıl kapatırım

    2017-11-16 21:29:57

    lowpoly çalışmam için

    merhaba lowpoly denemesi için hulk u modelleyip lowpoly sini çıkarttım aşağıdaki dosya içinde max ve mapleri vardır indirip bakabilirmisiniz animayon vs. için uygunmu diye ben rigleyip biraz uğraştım ama yeteri kadar olmadı sanırım

    http://s8.dosya.tc/server5/u16rj1/hulk.rar.html

     

     

     

    2017-09-22 21:25:05

    araba modelleyen arkadaşlar

    merhaba araba modellerken kaputu ayrı tavanı ayrı tamponu ayrı kapıyı ayrı olarakmı modelliyorsunuz yada tek papça halinde modelleyip ayrım kısımlarını belli etmek için içe doğru extrude filanmı uygulanıyor

    2017-04-29 23:23:13

    çok teşekkür ederiz evren

    çok teşekkür ederiz evren hocam derslerde render a gelince hangi program ile render alıcaksınız zbrushta mapleri alıp photoshopta düzenlemeyi gösterebilirmisiniz

    2017-04-21 20:44:45

    araba modellerken

    merhaba araba modellerken camları kaportayla tek parçamı modelliyorsunuz yada önce kaportayı modelleyip cam far gibi yerleri boş bırakıp sonradanmı ekliyorsunuz iyi günler

    2017-03-21 12:38:23

    tübitak a iki öğrencinin

    tübitak a iki öğrencinin gönderdiği yaraları çabuk iyileştiren yarabandı projesi tübitakta geri çevrilmiştir ama öğrenciler yılmayıp amerikaya gönderiliyor ve 1. oluyorlar ödüllendiriliyorlar

    2016-07-08 21:37:12

    teşekkür ederim ayarını yaptıktan

    teşekkür ederim ayarını yaptıktan sonra new dedim opendan açtığımda düzeliyor

    2016-06-08 22:10:49

    viewports configure driver

    merhaba blue print çözünürlüğü için viewports configure driver dan backround texture size yi 1024 ve download texture yi 512 ye alıyorum görüntü kalitesi iyi oluyor ama max dosyasını yeniden açınca kaldığım yerden devam etmek için blueprint çözünürlüğü
    gidiyor bir çözümü varmı arkadaşlar

    2016-06-07 19:42:45

    teşekkürler hocam

    teşekkürler hocam

    2016-05-30 12:34:13

    teşekkürler

    teşekkürler

    2016-03-26 01:24:39

    teşekkür ederim kadir bide

    teşekkür ederim kadir bide şöyle düşündüm altta x y z koordinatlarından da yapılabilir sanırım

    2016-03-25 16:54:57

    mesela alttaki resimdeki gibi

    mesela alttaki resimdeki gibi yatay olarak eğimli aynı hizada nasıl yapabiliriz

    2016-03-25 16:20:27

    vertek ve edge hizalama

    merhabalar aynı hizada olmayan vertex ve edgeleri aynı hizaya getirmek için hangi komutları kullanabiliriz

    2016-03-25 15:07:52

    topogun programını araştır derim

    topogun programını araştır derim videoları var benim çektiğim bir video vardı belki işine yarar

    https://yadi.sk/d/ciD9D3ukoN5Rd

     

    2016-02-23 13:46:24

    deattach denemiştim ama pek

    öncelikle teşekkürler deattach denemiştim ama pek iyi olmamıştı turbosmooth yapmadan denedim pek olmadı turbosmoot yapıp collapse all aparak denedim oldu gibi

    2015-12-29 16:26:01

    araba modelleme tek parçadan ayırma

    merhaba mesela arabayı max te blueprint yardımıyla modelliyorum tek parça bu arabanın ön arka ve yan camlarını nasıl yaparım tek parçadan ayırabilirim farklı material ataya bilirim

    2015-12-28 23:45:34

    anladım çok teşekkür ederim

    anladım çok teşekkür ederim

    2015-11-08 12:00:40

    max ten keyshot a model atmak

    merhaba zbrush tan keyshot a model atarken keyshot bridge var modelin map haritasını çıkarmıyorum peki mesela max te üzerinde desen olan bir fincan modelledik diyelim bunu deseniyle birlikte keyshot a atabiliyormuyuz yoksa illa map haritasını çıkarmamızmı gerekiyor herkeze işlerinde kolaylık ve başarı dilerim.

    2015-11-05 20:57:31

    material kısmını aç oradan

    material kısmını aç oradan map sekmesini aç bump yazar ordaki yere tik le işaretle sonra none ye tıkla menü açılacak ordan normal bump seç seçince parameters diye bölüm açılacak orada normale tıkla ayrıca normalin yanındaki değeri 1 olan değeri yükselterek bump un derinliğini ayarlayabilirsin normale tıklayınca gne aynı menü açılacak oradan bitmap ı seç ve normal map textureni seç

    2015-04-22 20:36:42

    torrent olarak bazı uzun

    torrent olarak bazı uzun ingilizce eğitim videolarını indirebilirsin

    2014-07-02 10:49:07

    anladım teşekkür ederim

    anladım teşekkür ederim

    2014-05-25 12:55:21

    itoo forest pack demo

    merhaba max 2013 te itoo forest demosunu fakat varmı bilmiyorum baır tümsek gibi yerlere yeşillik ekleyemiyor varsa yazarmınız tam olarak hangi ayarlardan yapılıyor

    2014-05-24 23:06:54

    istersen küreyi uv layout

    istersen küreyi uv layout gibi bir programla açılımını al sonra photoshop da üstüne resmi yerleştirmeyi deneyebilirsin

    2014-05-09 14:48:12

    burada bir abimizin suit

    burada bir abimizin suit oda modelleme dersi vardı içersinde sanırsam böyle bir yatak başı modelleme vardı http://yadi.sk/d/vF3yYINDDxxZP

    birde sadece kapitone desen modelleme nasıl olur diye bir örnek var umarım işinize yarar http://yadi.sk/d/C4N9di9rFGoDy

    2014-05-09 14:23:51

    çok teşekkür ederim tuncay

    çok teşekkür ederim tuncay hocam gammayı kapadım düzeldi

    2014-05-02 19:42:00