Unrealengine için yaptığım karakter
BahtiyarArdin (BahtiyarArdin) program: Zbrush-3dsmax-maya-substance painter-photoshop Süre: 1 hafta 4 yorum yapıldı 3/10 (6 kişi beğendi)
korku temalı oyunum ıcın hazırladığım karakter çalışmamın bastan sona gıdısatını sızınle paylaşıyorum kullandığım programlar zbrush,maya,max.substance painter,photoshop,unreal engine
https://www.youtube.com/watch?v=LwVMZ10q81Y&feature=youtu.be
Unrealengine için yaptığım karakter için Yorumlar
çok emek vermişsiniz öyleki
GeecitÖzgür{galresim}{blogm}
çok emek vermişsiniz öyleki karakterin göbeğine kadar uğraşmışsınız.. :) tek kişi olarakmı oyunu yapıyorsunuz?
2016-07-24 17:46:47
- Offline
- Erkek
{islemler}
aynen tek kişiyim o
BahtiyarArdinBahtiyarArdin{galresim}{blogm}
aynen tek kişiyim o yüzden 9 aydır ugrasıyorum
2016-07-24 21:42:43
- Offline
- Erkek
{islemler}
eline sağlık mekanlar cok
eline sağlık mekanlar cok hoş
2016-07-25 02:07:53
- Offline
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.