ork
ahmetdfiliz (ahmet derya filiz) program: 3ds max 2013-zbrush Süre: 1ay 0 yorum yapıldı 0/10
farklı bir alanda çalıştığımdan dolayı modellemeye uzun süre ara vermek zorunda kaldığım çalışma sonunda bitti.
videolardan modellediğim ikinci karakter.
max te low poli modelleme gerçekleştirip zbrush ta detaylandırdım. parçaların düzgün kaplanabilmesi için UVLayout-TopoGun gibi yardımcı programlar kullandım.
zbrush tan detaylandırdığım karakterin parça texturelerini export ettim.
render ayarları ve ambians için pek uğraşmadım v-ray 2.40 ta benim teneke yığınında 20 dk sürdü.
ork için Yorumlar
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
ahmetdfiliz Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.