Baş Modelleme

Baş Modelleme Baş Modelleme - Ferudun Vural

gonulbuya (Ferudun Vural) program: Zbrush Maya Süre: 1 Hafta 3 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)

İnternette bulduğum referans resimleri kullanarak Zbrush ile modelledim. Saç için Maya xgen kullandım. Ara ara yaklaşık 1 haftada modelledim.

Baş Modelleme 1Baş Modelleme 2Baş Modelleme 3

Baş Modelleme için Yorumlar

GÖZ
Moonstar3DBurhan ArslanAvatar

Saçlara lafım yok ama gözler biraz büyük olmuş sanki .


https://www.facebook.com/pages/Moonstar-3D-WORKS/1567574503472277?ref=ts&fref=ts
2015-02-15 14:36:43
  • Offline
  • Erkek
Evet doğru söylüyorsun, zaten
gonulbuyaFerudun VuralAvatar

Evet doğru söylüyorsun, zaten gözleri yaparken her zaman sorun yaşıyorum. Gözleri yeni yeni yapmaya başladım.


2015-02-16 00:48:13
  • Offline
  • Erkek
gözü zbrush içinde sphere
selantSelimAvatar

gözü zbrush içinde sphere olarak modelleyip, sonra scale ile uygun orantıya getirip subtool olarak bırak. texture ve uvw map ile göz bebeklerini host programın içinde oturt yani maya`da.


Büyük işler, küçük başlangıçlarla olur..
2015-11-05 23:17:43
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

gonulbuya Diğer Çalışmaları