çalışma odası

çalışma odası çalışma odası - tugba colak

clkdesign (tugba colak) program: 3ds max Süre: 23 dk 6 yorum yapıldı 3/10 (7 kişi beğendi)

Merhaba. Çalışmayı 3ds max 2012`de modelledim ve Mental Ray render motoru kullandım.

Boş zamanlarımda yaptığım, ticari olmayan bir çalışmadır. Render süresi 23 dakikadır.

Olumlu ya da olumsuz yorumlarda bulunursanız sevinirim. Herkese iyi çalışmalar.

çalışma odası için Yorumlar

Gayet iyi görünüyo elinize
izzet_7502

Gayet iyi görünüyo elinize sağlık.


2014-04-17 16:07:17
  • Offline
Son dönem çalışmalarda dikkat
POWERD3D

Son dönem çalışmalarda dikkat ettiğim bir sıkıntı sizin çalışmanızda da var. Maalesef cisimlerin zemine temas ettiği yerde gölgeler bariz şekilde zayıf veya hiç yok.
Bir de en klasik yanılgı homojen ışık dağılımında üsteleyip karanlık noktaları en aza indirme çabası.
Işıklandırmada her yer homojen olacak diye bir kanun yok maalesef.
Onun dışında güzel bir çalışma olmuş.
Elinize sağlık.


2014-04-17 16:34:42
  • Offline
çok güzel olmuş tebrikler
mchebimahmut tufanoğluAvatar

çok güzel olmuş tebrikler


2014-04-17 16:43:13
  • Offline
  • Erkek
Işığın homojen dağılıp dağılmaması
clkdesigntugba colak

Işığın homojen dağılıp dağılmaması gerekliliği konusunda sizinle hemfikirim. Bu nedenle gün ışığını kullandığım çalışmalarımda mekanı aydınlatmak için ikinci bi ışık kaynağını özellikle hiç kullanmadım. -Tabi burada olduğu gibi spotlardan ve masa lambasından yayılan ışık dışında- Dolayısıyla böyle bi çabam olmadı :) Gölgeler konusunda da dediğiniz gibi cisimlerin zemine temas ettiği yerde gölgeler olur fakat bu gölgeler ışıkların şiddet ve yönüne göre de değişir. Sahneye eklediğim ışıkların cisimler üzerinde oluşturduğu gölgelere müdahale etmiyorum ki olabldiğince gerçeğe yakın olsun.

Teşekkür ederim yorumunuz için.

Diğer yorumlara da teşekkür ederim.
Beğenmenize sevindim.


2014-04-17 17:00:37
  • Offline
  • Bayan
metallerin özellikle çalışma koltuğunun
dmrmrtMurat DEMİRAvatar

metallerin özellikle çalışma koltuğunun reflection değerlerindeki sample değeri bence arttırılmalı. Gölgeler konusunda bence haklılar bu yüzden özellikle zemine temasta bulunan objelerde Ambient Occulison kullanılması bu sorunu ortadan kaldıracaktır.


2014-04-18 08:41:11
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim yorumlar için.
clkdesigntugba colak

Teşekkür ederim yorumlar için.


2014-04-18 12:27:57
  • Offline
  • Bayan

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

clkdesign Diğer Çalışmaları