Rikzharr The Drakk
Murriex (Selçuk Kaya) program: 3DS Max + Zbrush + Ps Süre: Belirsiz 12 yorum yapıldı 3/10 (12 kişi beğendi)
Selamlar,
Base mesh 3Dsmax ile oluşturuldu, zbrush ile detaylandırılıp, 3d max`de mental ray ile render alındı. Ps ile son rötuşları (color correction vb.) yapıldı.
Rikzharr The Drakk için Yorumlar
çok beğendim gayet iyi duruyor.
Referans aldığınız bir karakter varmı yoksa tamamen özgün çalışma mı?.
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim Necmi Bey beğenmenize sevindim, referans demek ne kadar doğru olur bilemiyorum ancak sadece alt çaprazdan kafa yapısı belli olan kısıtlı görünümlü bir çizim vardı yani üzerinizden uçuyormuş gibi, nette farklı açılardan çizimini çok aradım ancak bulamadım, durum böyle olunca iş hayal gücüne kaldı ve özgün bir çalışmaya döndü aslında.
- Offline
- Erkek
10 numara beş yıldız :D
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim flzsmbl..
- Offline
- Erkek
Maşşallah :)
- Offline
- Erkek
mükemmel bir çalışma olmuş elinize sağlık
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim arkadaşlar, beğendiğinize sevindim.
- Offline
- Erkek
Kapalı
Murriex Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.