Neptun _ Bernini
stalkre_fw (Behcet Bulut) program: 3ds max, Zbrush, Photoshop Süre: 2 - 3 gun 24 yorum yapıldı 10/10 (59 kişi beğendi)
Bernini nin Roma da bulunan Neptun heykeline bakarak yaptigim
calisma. Tamamen goz karari yaptim blueprint kullanmadim.
Cok kaba bir 3ds Max modeline zbrush sculpting yaparak olusturdum. Kaplama render - Zbrush. Renk ayari photoshop.
Eski galerideydi buraya koyayim dedim.
Yorumları durdurdum arkadaslar - sanattan 3d den cıktık ne yazıkkı..
User disabled comments
stalkre_fw Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.