İnterior 23
ardoz (mask ajans) program: Autodesk Maya Süre: 1 gün 2 yorum yapıldı 0/10 (1 kişi beğendi)
Autodesk Maya / Mental Ray / aodbe Photoshop...
Sahnede bulunan tüm modeller bana aittir. Hazır model yoktur. Kişisel amaçlı yaptığım bir çalışmadır
İnterior 23 için Yorumlar
Kanepenin yastıklarının kırışıklıklarını nasıl
aalper286Alper SEVİNÇ{galresim}{blogm}
Kanepenin yastıklarının kırışıklıklarını nasıl yapıyorsunuz. Tek tek çizgi atıp olur ama kolay yöntemi var mı. Simülasyon ile bıramak olur mu?
2016-10-04 13:49:05
- Offline
- Erkek
{islemler}
Alper Bey ben zbrush
ardozmask ajans{galresim}{blogm}
Alper Bey ben zbrush ile yapıp displacement map olarak objede kullanıyorum...
Mask Ajans
2016-10-05 00:50:39
- Offline
- Erkek
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !
ardoz Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.