Z-Brush : high karakterden texture almak

high karakterden texture almak

merhaba zbrushta hazırladığımız high karakterden topogunda ördüğüm ve uv sini çıkardığım low karakter için boyalı

texture map çıkarmak istiyorum. şimdi max te base hazırlayıp uv sini alıp zbrushta detaylandırıp boyayıp

texturesini alabilirim ama low karakterin uv sini zbrushtaki high karaktere nasıl aktarırım ve texturesini alırım

bulamadım bilen biri varsa rica etsem yazabilirmi herkeze çalışmalarında kolaylıklar dilerim


2014-04-30 22:28:18
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Bilen arkadaşlar mutlaka cevap

Bilen arkadaşlar mutlaka cevap yazacaktır. Şöyle bir şey geldi aklıma; modeli uvsi ile high poly olarak max`e aktarıp, prooptimizer modifier ile polygonları düşürmeyi deneseniz nasıl bir sonuç çıkar, merak ettim.


2014-04-30 22:56:00 Edit:2014-04-30 23:02:54
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
dediğinizi anlayamadım tam olrak

dediğinizi anlayamadım tam olrak benim amacım diyelim ki zbrushta high poly modelim var bunu topogunda ördüm ve uv layout a aktarıp açılımını uv sini aldım daha sonra bu uv leri zbrush taki high poly e aktarmak ve renkli textureleri elde edip export ederek textureleri 3ds max ta çağırdığım low poly üzerine uygulamak

cevap yazdığınız için teşekkürler


2014-04-30 23:04:34
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
teşekkür ederim tuncay

teşekkür ederim tuncay bey


2014-05-01 01:30:36
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !